DAR-NBO tok en drøy time. Måtte gjennom en sikkerhetskontroll og så rett inn i Simba-loungen. Har en time før ny boarding.
NBO-CDG. Setekartet hadde vist lite belegg lenge, men det ble helt fullt i C. Litt rart å ha en nabo så tett innpå - en franskmann som ikke sa mye. Litt varierende på service hvor man måtte bestille drikke før maten. Maten var rikelig og god. Jeg liker en full tralle. Turen tok i overkant av 8 timer - så begynte moroa...
CDG-AMS. Vi var bare 3 stk igjen i C etter Paris. Det tekniske stoppet på CDG som skulle ta 90 minutter endte opp med å ta 3 timer Tiden gikk egentlig fort, men det var jo krise at vi landet på AMS noen minutter etter at min siste flight med SAS gikk. Lettelsen var stor da jeg fikk melding om rebooking med KLM litt senere. Jeg rakk en kort tur i loungen. Den må ha vokst siden sist jeg var der.
Sitter på KL1207 nå. Stinn brakke. Jeg fikk 1C som er halvveis ute i midtgangen Egentlig bedre å avslutte med samme selskap som turen begynte med selv om det blir midnatt før jeg er helt hjemme.
Siste flighten gikk radig. Føler jeg har tatt nok bilder av mat og drikke for en stund. Nå gjenstår bare tog og buss før nok en tur er unnagjort. Det er utrolig at det gikk såpass bra. Håper dette reisebrevet gir motivasjon til at flere besøker Zanzibar fremover.
Takk for fyldig rapport! Merker jeg selv fikk lyst til Zanzibar besøk igjen, selv om jeg gjorde omtrent akkurat det samme som deg i juni/juli 25: først Nungwi lang slapp-av og så Stone Town
Helt enig. Jeg skulle gjerne satt meg på første fly tilbake, men sånn er det gjerne med alle eksotiske plasser man reiser til. Hyggelige mennesker og null problemer.