Lounge-blog fra Thai Royal First, Suvarnabhumiinternational Airport:
Vi ble altså kjørt hele veien fra gaten til loungen.
Jeg tror vi kjørte over et par svensker på vei til gate, men golfbilen var tydeligvis bygd for å tåle svensker.
Det er 8 timer til takeoff retning CDG, men vi velger å holde oss i ro her i stedet for å stresse med bytur. Mr & Mrs Wolfie trives godt i hverandres selskap, så da går timene ganske fort likevel.
Vi ble møtt i døra til loungen med spørsmål om massasje kl 18 kunne passe - og yesss - en sjekk av kalender viste ingen andre aktiviteter på det tidspunktet, så vi takket ja. Vi slo ihjel et par timer med champagne (den så dere ikke komme) - og litt rapportering til IF.
Tid for kroppspleie:
Ved ankomst spaet fikk vi tildelt hver vår massør, og vi fulgte lydig med til hvert vårt rom. Opplevelsen var mer enn godkjent - og igjen fikk vi den der følelsen av å være litt eksklusive - vi kunne i hvertfall ikke huske å ha fått denne type tilbud i gullstua til SAS noen gang.
Eget omkledningsrom med dusj som ble benyttet før og etter massasje - fantastiske lokaler - og fabelaktig massasje - det blir ikke mye bedre enn dette på tur.
Omkledningsrom / garderobe
Fortryllende massør med fantastisk massasje. Den typen massasje du egentlig ønsker aldri tar slutt.
Etter massasjen slappet vi av med et glass champagne (really?) - før vi rusla inn i restaurantavdelingen for litt mat. Med menyen på iPAD, inklusive bilder, var det relativt greit å velge rett. Maten var delikat presentert, og smakte godt.
Biff-something-with-sticky-rice.
Etter mat fristet det med en kaffe, men jeg ble litt overrasket da servitøren dukket opp med denne:
Jeg trodde disse tag'ene var litt eksklusive, men så viser det seg altså at til og med Thai-ansatte løper rundt med slike 
Nå nærmer det seg faktisk boarding (om en times tid). Miss W lever fremdeles, så da har nok fugu-kokken sitt på det tørre likevel. Mens vi venter, koser vi oss med litt champagne - og gleder oss til servering på flyet - litt champagne kanskje?
Last edited: 12. febr 2017