Waitlist ticket

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av dnnisp, 12. aug 2022.

1. dnnisp

dnnisp Nytt Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    18
    Hei,
    Har bestilt en reise, men den er på "waitlist". Betyr dette at den er på venteliste?
    Hvor stor sjanse er at man ikke får blitt med? Da må flyet være fullt?

Takk på forhånd!

2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Har du sjekket Turkish tråden om samme tema? Hvis det er relevant?

3. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,038
    Bonuspoeng:
    293
    Waitlist en engelsk for det norske ordet venteliste ja. Kort forklart ikke en bekreftet reise

tobeornot999 liker dette
  4. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,464
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg unngår flighter med status «venteliste». Da bruker jeg heller tid på å finne andre alternativer.

5. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    La til en SAS-feederflight forrige uke, hvor SAS-agenten var veldig hjelpelig og tok imot kredittkortinfo og skulle få dette billettert. 4 virkedager senere er feeder-flighten fremdeles oppført som "waitlist". Et det kø hos billettering som gjør at dette drar ut i tid, eller bør jeg ringe inn og be om en oppdatering ?

6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,371
    Bonuspoeng:
    183
    Ring og spør. Dersom det er noe de lurer på, eller er uklart, så legges saken din til sides. Og ingen tar kontakt med deg. Skikkelig supert opplegg.

7. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Bra jeg ringte og sjekket. Den svenske agenten hadde gjort noe som ikke var mulig, venteliste for eurobonus-poeng. Så disse feeder-flightene BGO-SVG ble derfor nå fjernet, selv om det finnes plenty ledige eurobonus-seter på flighten.

Frustrerende at man ser at det er ledige eurobonus-billetter ledig som kunne vært benyttet som feeder-flight, men agenten ser dem altså ikke. Har derfor måttet bestille egne billetter t/r på BGO-SVG, med den risk det medfører for "gjennomgående" billett.

Del denne siden