Virgin minner meg stadig på at jeg kan forhåndsbestille mat, men mye tyder på at de deler IT-ressurser med SAS, for det er kun feilmeldinger å spore. Kommer noen ganger så langt at jeg får velge rett, men kvitteringssiden melder alltid om feil. Noen som har lykkes med å forhåndsbestille eller vet om det finnes veier rundt feilen? Noen av rettene er jo kun tilgjengelig ved forhåndsbestilling, markert med Exclusive.
Jeg forhåndsbestilte Rack of Lamb på LHR-ICN her om dagen. Fikk også feilmelding på første forsøk men prøvde igjen umiddelbart og da funket det.
Prøv igjen. Den feilmeldingen er irriterende, men hvis du går inn på bokingen igjen så skal du kunne se hva du har valgt.
Samme her. Fløy LHR-BGI forrige uke og ble et par ganger med feilmeldinger, men gikk gjennom til slutt.
Prøvd det meste nå, selv et par agenter hos Virgin fikk det ikke til, så antar det har blitt noe tull med min booking i systemet deres, får bare være
Fungerte med forhåndsbestilt mat for 3 dager siden LHR-MBJ. Da hadde jeg valgt mat, og fått kvittering på mail som sa jeg ikke hadde valgt 2 ganger. På 3 forsøk (samme link hver gang) fungerte det. Bestillingen som fungerte ble lagt inn bare 3 dager før avgang, mulig noen er helt i systemet deres hvis man bestiller "for tidlig"?
https://preselect.virginatlantic.com/ Ja, det er retter der som kun kan forhåndsbestilles, ikke tilgjengelig å velge ombord.
Jeg prøvde stort sett alle dager mellom 7 dager før til 24t før, men selv agentene klarte ikke å legge manuelt til. Flys upper class igjen i Feb, satser på at det funker da
Jeg forsøkte å booke mat på returen nettopp, og det gikk helt i stå. Kjørte akkurat samme prosedyre som fungerte aist. Med feilmelding og total stopp. Er nok et pågående IT problem, ja.
Som en liten oppdatering og et datapunkt: fungerte ikke for 10 timer siden, men gikk gjennom nettopp nå.