Virgin holidays

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av tobeornot999, 03. mai 2026.

1. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,548
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje kjent for mange allerede, men det er mye gode priser ute og går hos Virgin ex London nå.

Connection må du ordne selv, men Mexico og Karibiske øyer kommer fra en snill 2000 GBP og oppover for 1 uke i Upper Class t/r LHR T3 og full pensjon. Kun en rimelig BA OSL-LHR3 (eller SAS til T2 om man vil) kommer i tillegg. Clubhouse er inkludert og veldig moro på T3!

Gjelder reiser fra nå til september, bruk kode VACATIONCLUB, og sørg for å være (gratis) Virgin member før booking for 200-300 GBP avslag på toppen.

Emma, bXmi, DJasko and 4 others like this.
  2. bXmi

bXmi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Har du noen eksempler? Kanskje bare jeg som er klønete men finner ikke pakkene med upper class til noe i nærheten av den prisen.

3. tobeornot999

Likes mottatt:
    13,548
    Bonuspoeng:
    293
    Gjorde et kjappsøk tidlig idag, og fikk 5* resort helpensjon, med Upper class t/r for 2080 GBP pr pax. Det var Barbados.

Men det hele er sikkert annonsert bredt, så jeg er ikke overrasket om plassene tas fort. Test kombinasjon er av datoer, og steder. VS har hauger av avganger, men de mest velkjente (Cancun, Barbados, Kingston osv) kan være plukket på mange datoer.

4. tobeornot999

Likes mottatt:
    13,548
    Bonuspoeng:
    293
    Droppet hotell-pakke selv. Liker ikke SÅ godt å være bundet til ett, fast sted.

Men plukket opp 1 drøy uke i Jamaica i juni, Upper Class på nye A330-900 (neo) med siste utgave av "The Loft" bar/lounge ombord.

Kostet 1820 GBP t/r pr pers. Det er litt over halvparten av det vanlige.

EDIT: Vær OBS på rar webside. Det ser ut som utreisen er dyr. Og så koster returen 0 når man går videre i bookingen, så utreise prisen viser egentlig totalen.

Last edited: 03. mai 2026
    bXmi, Calling and jgroneng like this.
  5. Kniven

Kniven Medlem

Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    18
    Så ca. 23knok og reise frå LHR? Feeder for rundt 2k. Ingen kupp, men ingen upris. Med hotellpakken derimot ser det betre ut.

6. tobeornot999

Likes mottatt:
    13,548
    Bonuspoeng:
    293
    Smak og behag mht både pris og fast hotell under oppholdet :p

For min del hjelper det at jeg er i London på jobb uansett og slik sett ikke har noen feeder-kostnad.

Spielhaug and Kniven like this.

Del denne siden