Forsøker å bestille på sas.no men de vil ikke ta mitt SAS MC Premium, noen tips/erfaringer Sitter på tlf med kundeservice, første person ante ikke noe så ble satte ny kø til noen med mer erfaring....
Jeg fikk avvist 2 forskjellige MC i går, som var litt kjipt siden jeg også skulle bruke en expiring CT. Men agenten var god og lovet å ringe meg i dag, hvilket han gjorde og da var alt ok. Han unnskyldte seg med brukerfeil på hans side. En mindre teknisk ting han hadde oversett, da han var sliten kl 1930
Fikk svar at de hadde litt dårlig erfaring med Safari, anbefalte Chrome, samt å ikke legge inn kjøp av seteplass i bestillingen. (har sølv, så har ikke fritt setevalg), men å ta det etterpå. Forsøkte via Chrome uten resultat. Får kanskje ringe SEB å sjekke, tror jeg har tulla det litt til etter at jeg tok GBIT i Curve fra NCC til SAS MCP i kampanjehelga, får ikke kjøpt med SAS kortet via Curve nå men funker direkte, så mulig de har lagt inn noen sperrer
hadde samme problem med 4 forskjellige MC tildigere i uken. ringte inn og da tok de det over tlf uten problem.. just gotta love sas IT
Sen oppdatering her, det viste seg att det var dukket opp litt sperring fra SEB sin side, en telefon dit og alt var klart