Da er jeg dum nok til å ha intatt baren i 51. Etg på radisson og skal hjem i morgen tidlig. Så det kan brått bli flere som bommer litt på avgangen.
Dette hører jo med til historien: Purser kommer med denne lille lappen til meg. Jeg satt på, som du kan se, 7A, og selveste Bjørn Eidsvåg satt på 7B. Purser: "Cecilie Larsen?" Meg: "Ja?" Purser: "Det er en melding til deg." Jeg begynner å bli halvveis vant til dette nå, og har gått fra å få fullstendig panikkanfall fordi jeg tror det er en beskjed om at ett familiemedlem har dødd, til å få et veldig ukledelig, fårete smil om munnen. But I digress. Meg: "Åh, takk!" .. .... ...... Bjørn Eidsvåg: "Så det er Cecilie Larsen du heter, altså" - som om han hadde lurt på det hele tiden. Sånn, takk for meg. Jeg kom meg hjem. Min lille alternative hjemreise kommer det rapport om i et reisebrev-forum nær deg.
Det einaste du ønska deg det... e ensolskinns dag. Skyfri himmel, noen problemfri timer i, Lufthansas lag. Nykter men svimmel... Det er så flott at ikke alle er helt A4
''Våkna''/Oppdaget i komalignende Tv-titter tilstand at klokka var blitt 05.15, så da var det bare å samle sammen sakene i kofferten litt fort, og komme seg i resepsjonen og inn i taxi mot flyplassen...Der gikk det som på skinner, ved innsjekk ''Passengers to Oslo and xxxx'' - Yes. Ikke noen kø i sikkerhetskontrollen og heller ikke i passkontrollen. Og da endte jeg opp med å måtte sitte og vente på flyet, noe som jeg i ettertid kunne tenkt meg og brukt på butikken med Emirates modeller....
Her er min historie: Jeg våknet litt utpå dagen, drakk litt vann, så på klokka, strakk meg i senga og tenkte "ah, jeg er glad for at jeg ikke skal fly noe sted i dag". Så sov jeg videre.
He-he denne tråden er legende når jeg leser igjennom den nå. For en tur det der var. RIktignok var MD 80 megado i samme klasse, men for noen traumatiske lidelser folket har hatt i løpet av 2014 her. Ha en fin romjul og godt nyttår (og håper ingen skal rekke en flight kl 07 1 januar)