Haha, nå må du ikke jinxe dette her. Jeg kommer etter planen med QR fra KTM/DOH kl. 04:10 på mandag, så det er ikke umulig at det skjærer seg, selv uten forsovelse...
Det er klart det koster når man kjører Vodka 4,5 liters klassen! Vel hjem og takk for fantastisk tur folkens! Hotel Lexusen redda meg..
Dere som måtte ombooke - hvor ringte dere? Jeg har ikke mistet flyet da jeg flyr i morgen, men vurderer å utsette hjemreisa en dag. Skal jeg ta kontakt med Emirates her nede? Mobiltelefon koster jo litt penger, vurderer å bruke hotelltelefonen på rommet om det er biligere, men jeg er skeptisk til kostnaden der også gitt.
Kan melde om at @Zzzindre og @EB_mmats kom seg hjem i går kveld, på tross av minst én tight connection, separate billetter med SAS Plus og EK Minus osv.
Tror faktisk alle kom med Men det var en del trøttinger som satt og halvsov på gate når jeg kom dit, så det var vel ikke langt unna at 5 ble til flere
På en måte, så var det jo egentlig bare rett og rimelig at jeg ikke rakk returflighten, etter de problemene jeg hadde på tirsdag, og SÅ VIDT rakk EK160... You can't always win