Husk å ta med vekkerklokke til loungen sånn i tilfelle drikkevarene blir for sterke og tiden bokstavelig talt renner ut i sanden, hehe.
Ja, Ja, det er all denne sanda som er problemet. Hadde det vært en annen bergart som var dominerende, ville nok ikke dette skjedd.
Våknet 0725, alarmen sto på. Tror den hadde stått på siden 0415. Pikkoloen spurte i går om jeg ville ha telefonvekking i dag, men det hadde jeg selvsagt ikke bruk for, jeg hadde mobil som vekkerklokke. Ringte EK og spurte om ombooking til i morgen. Det gikk greit, men de ba meg ringe tilbake senere for å bekrefte, siden det var staff tickets. Sovna igjen, sov til halv 11, ringte resepsjonen og ba om en natt til. Hadde fått mail fra EK og bekreftet plass og samme sete i morgen. Spiste frokost og la meg igjen. Nå får jeg vel ikke sove i natt, så kanskje det blir ekstra tidlig til flyplassen i morgen. Forsovelsen gjør at jeg må ta det litt piano på flighten i morgen, kjøp av bil og 300km asfalt venter i morgen ettermiddag og kveld. Ellers ingen skade skjedd, jeg har fri og ingen viktige planer. Dagen i dag skulle kun brukes til avrusing uansett. Good times!
Denne tråden er fantastisk Og som jeg sa til @Zzzindre i dag så kunne det nesten forutsees i natt at det kom til å gå galt for noen
Flyet fra DXB ble forsinket med 45min, jeg sitter nesten bakerst i økonomi, lander i FRA på terminal 2, flyet videre til CPH Går fra term 1.. Hadde i utgangspunktet 55min på meg til å rekke flyet... Dette blir mer spennende enn jeg liker! Håper piloten klarer å ta igjen MYE tapt tid
Denne tråden er uten tvil en av de mest legendariske. Tar straks taxi til Radisson Royal for å oppsøke en fest der som jeg fikk rykter om. Må bare få ladd mobilen litt med strøm.
Når går flyet ditt videre ..... Streikevarsel fra Lufthansa. Vereinigung Cockpit vil streike fra 17-23 i morgen fredag på kort og mellomdistanse ut fra Frankfurt.
EK crewet fortalte meg nettopp at de stusset da de manglet 3 pax på ansatt billett i C. + noe i Y. De trodde faktisk at vi (dere) jobbet for EK
Gav de mye skryt. Purser ble ikke med da kona hans var med på ansatt billett, så de tok en romantisk aften.