Dagens opplevelse på TOS. Flyet bevegde seg ikke fra flekken da pushback bilen bare spant i snøen. Dem måtte hente strøsand først. Liten halvtime forsinket, men i lufta nå.
Samme fyren som strevet med dette er sikkert ute på nettet og kommenterer "J**** søringer" hver gang det er kaos i trafikken etter snøfall sørpå.
Herre min. En deilig fredag har arrivert og det er flytur på gang, kan det bli bedre? Ja, når turen går til Stiftsstaden "hjemme" helg i sikte. Det gledes.
AHHH, der gikk sete 11D og 11F i boks på nye a380'n! Det skal gjøres grundige undersøkelser og dokumentering underveis.
God "morgen". Har omsider våknet etter en dose med Vallergan innabords i går kveld. Vært litt forkjølet, der søvn har vært mangelvare den siste uken. Selv om jeg på en god dag kun sover maks fem timer om dagen, klarte jeg altså hele syv og en halv time i dag. Hurra! "Heldigvis" ingen reiser før midten av neste uke. Ha en fin dag!
I Bodø var de så lure at de strødde før de prøvde seg på pushback, men man kan vell kanskje ikke forvente så lur tankegang av Finnmarkinger
Tenkte jeg skulle etterregistrere SUMObesøket med IF i dag da det skulle være mulig å velge 21.01 i dag. Men nå får jeg ikke til å velge noen datoer. Er det flere som opplever dette eller er det et tilfelle av PEBKAC (problem exists between keyboard and chair)?
God formiddag fra Larvik Fikk solgt huset idag etter kun en visningsrunde. 150k over prisantydning. Det skal feires. Utrolig deilig å bli ferdig med hussalget før turene til Zanzibar og Vietnam. Eneste utfordringene er at kjøper ønsket overtagelse allerede 18/3. Det blir nok å gjøre frem mot det .. T-8 Zanzibar T-27 Vietnam
God fredag fra det sørlandske! Artig å kjøre til jobb i dag i -2, mens det var +grader på Østlandet og nesten hele resten av sørlige Norge. T-6 KRS -BGO privat, T-23 til KRS-GDN ( Jobb), T-44 til KRS-HAM (MR), T-77 til KRD-GDN (MR). For øvrig tikket endelig Sumo-poengene fra tidlig januar inn i dag. Med ovenfornevnte liste ser det ut som jeg greit beholder FP nivå 4, og har reserver til å planlegge en trivelig CT-tur. Det kan se ut som det blir en ny egotripp Dere får prøve å holde pusten, dere som haster gjennom Coronavirus-befengte områder.
Feil på flyet i Lisboa. Hva har jeg har rettigheter? Hvis det går mer enn to timer? Er det noe når det er teknisk?
Hmmm holde pusten vet jeg ikke om er så enkelt, denne kan hjelpe litt på veien: Tror ikke i disse Coronatider, at du blir stoppet før ombord stigning eller ved innsjekking...Her får du ihvertfall Corona fri luft å puste enn å måte holde pusten.
God Fredag! Idag har jeg hentet ut en ny Audi E-tron. Hadde dessverre ikke tålmodighet til å vente til neste Fredag, selv med doble poeng, men en fin liten fangst ble det uansett Lag dere en flott helg, uansett hvor i verden man ferdes
Sitter i innenlandsloungen fram til 17.00 (og kan også gjeste inn 1). Skaffet meg kremplassen som er det innerste kontoret med utsikt til avgangshallen. Rop ut når du er her, så skal jeg spandere et glass solo på deg.