Velkommen til 2024!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 01. jan 2024.

1. themichael

themichael Veteran

Likes mottatt:
    4,492
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk ikke det med meg før jeg leste kommentaren din, men hadde en aning hva du mente.

Trist at året starter slik for Japan med jordskjelv og flyulykke i dag.

drsyk, jgroneng and oddA like this.
  2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Fantatisk oppsummert professor PhD. Polaris burgeren fordufter, TG F med minigolf bilen, spa, SQ med Krug og the private hjørne. Air China(kun til posisjonering)… ja vel United baren på LHR og ikke minst LH gruppen, med porscha og FCT… ANA med sine søte små retter og whisky. Så mye som flyr ut med vinden til det tragiske franske loffen og CDG :eek: må vi være velsignet inn i himmelriket. Å med EBG L status og Pandion du nå er, hva skal så skje med den hellige ånd, å du mektige AF/KLM utroskapen som venter spent rundt neste sving… 2025 blir det året likene på kirkegården vender seg i sin skam :rolleyes:

Upsaker, Are, Eddie47 and 2 others like this.
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Skål fra LH F på MUC

Attached Files:

Spielhaug, Points4Fun, Durek and 7 others like this.
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Du er i live ja :p

drsyk liker dette
  5. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Jo da er i livet. Bare helt sinnsykt mye arbeidspress etter byttet jobb fra Asker til Drammen. Så og si umulig å følge med på IF. Men idag er det ego Trip, dannelse reise som andre vil kalle det, eller selvrealisering for å finne min indre bonusnisse og reisebasillen igjen. Kastet meg på en spontan LH F til JFK med tur samme dag LX C. Nyttår og nye muligheter. Så må en nesten love å vise livstegn litt oftere enn det, det har vært til nå. :)

Liza, Kristian, Upsaker and 6 others like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,964
    Bonuspoeng:
    293
    La oss håpe det .... du har vært savnet

Liza and drsyk like this.
  7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Takk, jeg vet kjære 1D! Den levende legende blandet alle bonusnisser. Husk champis turen vår! Svært hyggelig. Når er neste tur folkens? Covid er borte vekk og ikke en smittefarlig sykdom lenger! Husker du fortalte om at du ikke kom inn i Polaris pga EBD, men at du måtte bli gjestet inn. Vi trenger flere sånne historier , og @RoadKing med sine herlige reiser som ikke alltid gikk i deres favør . Så enig med deg om at IF gjengen må vi holde vedlike og tilegne oss enda flere opplevelser og minner for livet :)

RoadKing, Eddie47 and Maggie like this.

Del denne siden