Meny og polet. Ølbransja er tøff, og me satser ikkje på nasjonal distribusjon. Ein joker i Valdres selger meir en omentrent alle menyar i Oslo
Det er nesten verre å gå glipp av det her enn selve hovedeventet :/ Men jaja.. Må man på jobbting så må man på jobbting.
Eg har då 6-7 plassar på rommet mitt, men tipper eg har nok øl til fleire! Me åpner litt ulike øl, også liker eg attendemeldinger og generell ølprat. Har registrert: @Upsaker @jgroneng @ELEM @Stuttfeiten @Travellingalf @Tore @dahlmath Er @holmen på tentative? Venteliste? @Are Lurer på om dette er fullt, også får me kanskje gjera det større neste gong?
Stuttfeiten og Travellingalf. Vi kan ta med campingstolar om det trengst? Eg trur eg har heilt nederst i sekken. Edit: Ha! Savoy er rett ved Scandinavia! I tilfelle stolmangel kan eg be chairman i Radisson stikke bortom med nokre.
Tar med stol, og en representant herfra. Nerdene i EDB bransjen er gode på øl: https://www.facebook.com/iktnm/
Dette ser jeg frem til! Når skal vi komme? Jeg er nok ikke i sentrum før tidligst 1600. Tusen takk for invitasjon!
Jeg er på tentativ! Må jo få med meg dette! Avventer at logistiske løsninger i heimen skal løse seg. Jeg er i retten den dagen (på den dømmende siden), og litt usikker på hvor lenge det varer. Når tenker du å begynne?
Ser ut som at vi blir noen sjeler som stiller. Kanskje du skal spørre på hotellet om du får låne ett konferanserom?
Tror du har glemt å føre på meg her.. Edit: som admin kunne jeg jo gjort det selv, men det hadde kanskje vært litt ufint