Haha Jeg ser forøvrig nå at jeg blingset litt på hvilken dag dette treffet endte opp med, etter avstemningen. Vi er allerede ankommet solfylte Bali den dagen 21. januar. Da får dere ha mat og boblene for dere selv. Beklager forvirringen fra min side.
Tentativ på meg også. Rettere sagt, har planer om å ta turen innom, men det kan fort bli noe som stopper den planen...
Æsj, ble jobbtur hvor man kommer hjem for sent. På den positive siden, blir det sikkert tid til en svipp innom the loft på BRU, der har de jo også mye godt.
Har litt heftig program denne veka, men planen er å smake øl. Er mobil og kan ta med øl og glass om nokon har egna suite/rom. Elles blir det på mitt rom på Clarion Savoy, usikker på størrelse endå
Hvor mange er vi egentlig som vil delta på @ValdresBjarne `s ølsmaking? Jeg foreslår at dersom vi er såpass mange at det trengs større plass, så kan deltagende chippe in for upgrade til større rom, siden @ValdresBjarne holder øl og glass. "Like" denne posten dersom du vil være med på smaking, så holder vi tellinga!
Fekk oppgradert mitt enkeltrom til deluxe hjørnerom som plat, og plass til 6-7pers på ølsmaking, dvs me møtes og prater om øl! Kven er med?