Velkommen juni!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 01. juni 2018.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Godtfolk!
    Det er offisielt juni og det betyr at det er sommer.

Det betyr også at min opptjeningsperiode er over og ny har startet.
    Det er alltid litt trist å se at man går fra full blå til ingenting, men det går seg vel til i løpet av året...

upload_2018-6-1_7-50-16.png
    upload_2018-6-1_7-50-40.png

Fikk også maks utbytte av goodiebag nå.. Valgte et BT-headsett i går kveld og et til av det samme i dag morges, så da får begge ungene likt sett til å fly med. Spurte SAS om det var mulig å få til en løsning at de sender disse to samlet, men det var visst ikke mulig da de ikke kunne bestilles sammen og systemet ikke kan overstyres..

Ha en strålende sommerdag! :)

DanH, SAJblue, Liza and 8 others like this.
  2. Fideco

Fideco Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen!

I dag går turen til Tokyo via FRA/FCT og LH F. Det ligger derfor an til å bli en helt uforglemmelig dag! Forumet har bidratt med mye kunnskap som har gjort dette mulig. Takk alle sammen!

Ha en fantastisk dag!

SAJblue, MrPutter, Upsaker and 6 others like this.
  3. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,422
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finn....

Vi prøver igjen: God morgon frå bartebyen!

Når ein bur i Aust-Finnmark er det alltid eit lite sjokk å kome sørover og sjå kor frodig naturen kan vere. Det er jo grønt overalt!

Elles har eg full medkjensle med @Are med tanke på kor stusseleg ting ser ut ved starten av nytt oppteningsår. Hos meg har grafane stått på 0 sidan 1/4 (eg håpar at det er ein aprilspøk kvar gong ting nullast ut), men i går fekk eg klokka inn både poeng og kvalifiserande strekningar :) Ikkje er det lenge til neste flytur heller!

Ha ein god første juni!

DanH, SAJblue, holmen and 2 others like this.
  4. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    273
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her også Are, starter med blanke ark idag:) EBG i boks med grei margin takket være ego trip til Chicago forrige helg(Med IF tag på sekken denne gangen såklart:cool:) Ny periode er topp, da det kun gir rom for mer reiseplanlegging for å holde status:) Go helg alle sammen når den tid kommer!

holmen and Kristian like this.
  5. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,368
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå Vakre, Varme Valdres. Då skal eg etterkvart sette meg i kø til Tallin, for å booke ein CT til Tokyo neste år. Spanande å sjå om SQ har tilgjengelege seter i F! Nokon som veit når ANA legg ut award i C? (F reknar eg med er noko lignande LH

holmen, Eddie47 and Kristian like this.
  6. ortega

ortega Medlem

Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    33
    Morn morn nordfra. Deilig å komme til levelige temperaturer, etter noen fine dager i bartebyen :p

7. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Her er det fortsatt tropevarme så skal bli deilig å komme seg ned til Naxos i kulda :p

Ha en fin helg alle sammen! :D

8. sness

sness Medlem

Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    Mornmorn fra Bartebyen! Første storhandel på trippeltrumf ble gjennomført i går, og nyinnført Kiwi-Amex-Payr-strategi er iverksatt. Fornøyd med gårdagens bonusinntjening, men gremmes over at jeg ikke har begynt tidligere!

Får man ny goodiebag i graceperioden? Er for første gang i nærheten av å få Diamant (har ut agust på meg), så tar gjerne i mot gode Diamantråd :)

Kristian liker dette
  9. Are

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan jeg ikke si noe om.. Håper vel innerst inne at man dropper hele opplegget og bruker pengene på noe bedre... :)

DanH, holmen and Xflipper like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,545
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hovedstaden!
    Solen skinner fortsatt..

I dag krangler jeg med Avis og Expedia på mail. o_O Avis mener jeg har bestilt på feil måte for å få poeng via DNB Saga. De tar feil. Expedia mener at det ikke er noe problem at bestillingen vår ikke eksisterte på hotellet da vi ankom Lisboa forrige uke. De tar også feil. Jeg er standhaftig når det gjelder klaging, så de blir ikke kvitt meg så lett!

Mangler også poeng fra Lisboa-turen min forrige helg, men skal avvente litt før jeg maser på SAS/LH/OS om de poengene. Mangler 111 poeng for å opprettholde EBD, men har to måneder igjen av opptjeningsperioden, så SAS MC løser uansett den oppgaven for meg. (Har booket nok turer før jul for å få EBD i neste periode også.)

Det er kun få timer til helg! :cool:

Kristian liker dette
  11. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    93
    Kjenner på samme følelsen. Litt merkelig å se 0 poeng og 0 flyvninger, der var SAS raske med å oppdatere :) Med starter like godt med 2 legs i dag, så det skal nok fylles med blå farge både på poeng og flyvninger :)

Bestilte en Champagne Sabre fra Goodie Bag, så nå skal det flyte i Champagne fremover.

Stuttfeiten and Kristian like this.
  12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, ihvertfall fikk ikke jeg det. Min periode utløp 1 februar, men jeg fikk ikke velge goodiebag før graceperioden var over.

13. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,160
    Bonuspoeng:
    93
    God lunsj alle sammen. Her sitter man på jobb og innser at man trer inn i en måned uten planlagte flyreiser... triste greier :D

Kristian liker dette
  14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,388
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontor. Pinlig varmt å sitte inne å jobbe i dag. I tillegg har jeg planlagt så godt at kvelden skal brukes inne for å se Svanesjøen i Operaen.

Snart helg, det er fint.

Kristian and SAJblue like this.
  15. Are

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Kan være dette nå er linket opp mot opptjening tilsvarende statuskort?
    Jeg fikk i alle fall valgt en i går og en i dag..

Den kikket jeg også på, men innser at det er en av mange gjenstander i mitt hus som ikke brukes og vil samle mye støv...

16. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    Av alle ting .. Sablere kan man jo gjøre med et champagne-glass.

holmen liker dette
  17. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    Sitter på hjemmekontoret og prokastinerer ved å lese IF forum i stedet for å jobbe til tross for mer enn nok å gjøre og vel så det :rolleyes:
    Tilfreds med at gårsdagens tur fra Gøteborg gav meg to nye flights (heldigvis - fra en bonussamler perspektiv - er det fortsatt slik at man kommer seg til Gøteborg tidligst og fra Gøteborg senest ved å fly via CPH eller ARN) slik at det totale antallet flights 3 måneder inn i opptjeningsperioden er oppe på 38, noe som kommer godt med om man skal opprettholde status nå som sommermånedene med lite aktivitet på flysiden kommer.

Kristian and holmen like this.
  18. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God dag på deg!
    Etter to (2) flyturer i forrige periode (må jo ha ferie også), blir det full fart neste periode. Når det blir kjøligere. Snart. På en fredag. Joda.

Ha en fin dag videre.

Kristian liker dette
  19. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,930
    Bonuspoeng:
    293
    Endelig på Sørlandet etter nesten 4 timer i bil med AC. Skulle hatt AC i kåken her også, men det får bli neste år.

Ny opptjeningsperiode akkurat påstartet.
    FE385E82-C0AF-42A4-8B8D-739CC4824610.jpeg

Kristian liker dette
  20. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Hva mene du? Jeg var EBD og var kvalifisert for ny periode som EBD før utløp...

Del denne siden