Har en bonus booking for to personer med CT fra AMS -> SYD og retur MEL -> AMS med Garuda Indonesia i business. Sliter veldig med å få valgt seter (får bare feilmeldinger) og Garuda sier jeg må vente til jeg sjekker inn til å få gjort det siden bookingen er gjort av SAS. Jeg frykter da at de setene vi vil ha er tatt. Noen som har noen tips ifm. dette og har opplevd samme problem?
Har du prøvd via Garuda sin nettside? Har booking med de nå på torsdag samt i september. Får valgt seter på begge bookinger. Kommer opp en feil melding når man velger sete men så kommer det en mail noen minutter etterpå som bekrefter endringen.
Har prøvd men får bare feilmeldinger når jeg skal inn på "additional services" under "manage booking".
Prøvde tidligere på chat på websiden. Der kunne de ikke hjelpe pga. SAS booking osv. som nevnt tidligere... Prøvde nå via WhatsApp nummeret linket lenger oppe og der fikset de biffen. Veldig fornøyd og takk for tips.
Jeg hadde suksess med å velge seter hos Garuda via Korean sine sider (flyr Korean ned til Australia og Garuda hjem).