Varm søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EndreD, 07. juni 2026.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    20,174
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra herlige Ho Chi Minh.

Det er nok en dag med deilig varme og høy luftfuktighet så for oss nordlendinger betyr det tre dusjer om dagen og mye klesskift. Heldigvis er det rimelig å få vasket klær her.

Blir nok en liten time ved bassenget her før man må finne ut hvor man skal spise lunsj. Hadde en svært god Michelinanbefalt lunsj i går, så må tenke litt på hvor fancy jeg vil ha det i dag.

Livet er egentlig ganske greit. Og i morgen skal jeg ut og fly videre igjen. God søndag alle.
    IMG_9607.jpeg

2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,387
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå innanriksbua på Gardermoen!

Her ventar SK4472 på meg. Vel, det er vel helst omvendt, men la oss ikkje drukna oss i detaljar så tidleg på morgonen. Ei heil veke i det austfinnmarkske ventar! Det skal bli godt :)

#tiradevarsel
    Kven i svarte svingande fann ut at det var greitt å forpesta det offentlege rom (på buss, tog og liknande) med å la alle rundt seg få ta del i lyden frå kva no enn for TikTok-video ein ser på? Det finst forhåpentlegvis ein ekstra ille plass hos han Lucifer for slike individ!
    #tirade_slutt

Ha ein fin-fin sundag, godtfolk! :)

3. ccurrahee

ccurrahee Flyglad!

Likes mottatt:
    40,289
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en litt kald badeby.

Det skal rulles sakte mot BRU i dag siden halve reisefølget skal komme seg på jobb i morgen. Så hva er egentlig loungestatus der?

oppussing av den lille EU loungen? Eller er The Loft mulig? Og erfet mulig å gjeste noen inn?

Ololsen, Kristian, Flymunda and 6 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    80,903
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra sengen.
    Vi (hunden og jeg) chiller på en søndag formiddag, for kona er utenbys. Solen skinner, og fuglene kvitrer utenfor vinduet. Deilig!

Har oppdaget at jeg har søkt om sommerferie fra jobb i feil uker.. o_O Så nå må jeg be på mine knær om å få flyttet litt på ferien, så jeg faktisk har fri når jeg skal ut og fly litt. :rolleyes:

Nå kommer snart kaffekopp nr to på plass. Vi koser oss!

Ha en fin en!

Ololsen, Kristian, Flymunda and 8 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    888,253
    Bonuspoeng:
    293
    17 morgengrader ..stille på sjøen og stille i huset!
    Kaffe og IF og søking etter hoteller og leiebiler .. noe må jo dagen brukes til.
    10,1 % Trumf på Avis ..ja ja, skal jo ha bil både i Canada og Réunion.
    Har i «alle» år hatt bensindrevne ryddesager på hytten, men investerte i går i en batteridrevet og den skal i dag testes i hagen .. Stihl FSA 135 … alltid gøy med nytt leketøy IMG_1091.jpeg

Ololsen, DJasko, Kristian and 9 others like this.
  6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,900
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Her blir det støyfritt, helligdagsfreden må overholdes.

Lagde nok bannskap og støy i går da jeg skulle montere sammen en flatpakket parasoll.

Viste seg at faenskapet hadde EN ferdigmontert del, som var naglet sammen 180 grader feil. Det kostet meg noen frustrerte timer. Har sendt sinnamail til vidaxl, så får vi se hva det ender opp med.

Ha en støyfri dag

p3.jpg

Ololsen, DJasko, Kristian and 10 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,448
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå eit hotell ikkje langt frå Schipol. Grunna seint innkome fly frå Bergen i går rakk eg ikkje flyet vidare til NBO. Det var mange som måtte springe vidare frå BGO-flyet.

Ut frå flyet gjekk eg hardt ut, og havna bak ein sambandsstatianar på oppunder 70 år og ein indisk-sambandsstatianar i 30 åra. Eg fekk god heng på desse, og ingen av dei bak meg klarte å ta meg att. Etter kvart passerte eg dei to nemnt ovanfor, men kom dessverre for seint til gate.

Målet for reisa er EBB, og eg skal fly til NBO i kveld og vidare i morgon tidleg. Eg har blitt booka om til bookingklasse J, so eg får inn litt poeng på turen. No er det omlag ni timar att til avreise. Lyt nok kjøpe meg litt reine klede og få fjelga meg litt. So rusten som eg er på reisefronten gløymde eg å pakke klesskifte i handbagasjen.

Eg runda 41 i veka som var, og tenkte i forkant av dagen at eg som 40 åring hadde 0 flights, samstundes som eg ikkje hadde vore vest for Florø, aust for Førde, nord for vegen til jobb og sør for Bergen. No har eg booka reiser for 41-åringen til både Afrika, Nord Amerika og Sør-Amerika. Asien og Australien står for tur. Rai rai!

Ololsen, DJasko, Kristian and 9 others like this.
  8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,642
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Øm og sår i pannen etter litt for mange soltimer igår, vestlandet viste sydentakter, og med det medfølgende hummerfarget panne. Rund dag idag, tenker jeg kun skal slappe av i hagen før det feires med nattevakt ikveld. Ha en flott søndag!

9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    27,503
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra stua!

Snart braker det løs med Trondheim Rocks og jeg gleder meg å være på riktig side av gjerdet etter å ha vært gratistilskuer på NEON konserter fra en takterrasse.
    Det ble en fin runde med Tom Waits konserter i går på TW løpet også.
    Kjempebra helg dette, men litt slitsomt også, det merkes at det er en stund siden jeg var 20.

Ha en finfin søndag :)

10. Nuvolari

Nuvolari EBD | Scandic L6 | GHA Titanium | Avis President

Likes mottatt:
    3,341
    Bonuspoeng:
    113
    Da fikk jeg statuspoeng fra amex og diamant var sikret for 4. året.

11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    48,667
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen(eller tidlig ettermiddag) fra øvre. Vi har bestemt oss for rolig dag men har fått inn ennslags form for joggetur og vi skal legge på plass igjen litt brostein ila dagen.

Morgendagens flyturer er avbestilt/flyttet, håper på en rolig uke.

12. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,780
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld frå loungen på Carlton i Bangkok. Kan understøtte trådstarter om at det har vore ein varm og klam dag, så no nippast det til litt bobler og så blir det litt mat. Må prøve å få sett F1 frå Monaco på ein eller anna måte etterpå. Om 14 timar blir det KLM biz tilbake til Norge. Eit nytt bekjentskap for meg!

Last edited: 08. juni 2026
    Spielhaug, Ololsen, DJasko and 5 others like this.
  13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    888,253
    Bonuspoeng:
    293
    Kjenner at jeg aldri så lite misunnelig!

«Siden jeg allerede er i Oslo.. er det vel like greit at jeg tar helgen på Carlton??»

oleredv and Sunnfjordingen like this.
  14. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    843
    Bonuspoeng:
    93
    Oppussingen er ikke ferdig (dvs, den var i alle fall ikke det når jeg var der på torsdag forrige uke). De sier «Juni 2026», så de har vel fortsatt noen uker på seg (dersom det ikke blir utsatt).

Diamond er stengt for LoungeKey/PriorityPass på ubestemt tid (sikkert frem til den andre loungen er klar).

Du får en mat-voucher på €25 om du skulle hatt tilgang til «SAS-loungen» (som «plaster på såret»). Disse deles ironisk nok ut i skranken til… Diamond (-:

Last edited: 08. juni 2026

Del denne siden