God morgen, Vietnam. Det var en utmerket flytur med Air France over. God forrett og nydelig mør biff til hovedrett. Sov meg gjennom frokosten. Hadde egentlig tenkt å bestille fast track i passkontrollen, men det rotet jeg til. Ikke at det gjorde noe, jeg var aller først i passkøa her i Saigon. Det har jeg aldri opplevd før her, synes alltid det tar nesten en time å komme gjennom passkontrollen. Fikk sjekket inn tidlig på hotellet mot å betale litt ekstra. Fint rom på 88kvm. Til og med sauna på badet. Det kan jeg ikke si jeg har opplevd mye før. God fredag alle. Nyt varmen dere som har den. Det skal jeg
God formiddag fra Porsgrunn. Siste arbeidsdag i ettermiddag, før lang sommerferie. Får nesten vurdere en flytur nordover for å finne sol og varme, her er det ikke så veldig sommerlig.
God morgen folkens, straks landing på FRA. Fin tur i 1A men blir for kort natt fra østkysten. Fikk nok mat før det ble soving i en av mine favorittsenger hjå LH;
God morgen fra Plankebyen. Helgen står straks for tur og uten noen store planer. Nå du, skal se den blir fylt opp rimelig kjapt. Nå går dagene litt tregt synes jeg. 6 dager til YYZ, 7 dager til matchday. Fin start på helgen ønskes til alle!
Morn fra Oslo. Litt kontorering, men fint med 2-dagersuke. Dukket opp et minne fra denne dag for 5 år siden, RET (Røst)-SVJ. Kun meg og 3 andre om bord. Ha det kjekt
God morgen fra godstolen. Spanderte en ekstra kaffekopp på meg selv før hjemmekontoret kaller. Ikke spesielt varmt her hjemme, dette Vestlandsværet kan flytte seg vestover igjen synes jeg. Ingen reiseplaner denne helgen, bortsett fra en tur til storbyen Oslo for mat og øl og hyggelig selskap. Ha en fin en!
God morgen fra vestlandet og Gjemmekontor, Smule sliten etter gårsdagen - ble noen pils med naboene på kvelden. Hyggelig. Grått og vått vær, så det blir interresant med sommerfest på jobb i kveld. Blir nok noen kalde da og. God helg til alle når den tid kommer!
Mårnings fra Oslo! Første møte unnagjort og det går sakte mot helg, ingen lange reiseplaner men blir en kjøretur til Lillehammer. Sitter ellers å venter på de siste poengene som skal rulle inn snart for å sikre EBD for neste periode, men ikke noe stress, mangler 146 stykk, og har nok (dessverre) brukt AMEX og MC for beløp som retferdiggjør langt større tilskudd på kontoen enn det
Morn fra varme Trondheim! Vurderte hjemmekontor, men der blir det ikke mye kontoring så fort Neon festivalen åpner dørene og skrur på lyden. Kan se scene 1 og 2 fra hjemmekontoret. Så, da er det heller fred og ro på kontoret og dra hjemover i god tid. Festival som er etterpå er mer interessant, Trondheim Rocks! Selv om lineup er litt "tynn" i år, blir det helt sikkert bra også! Ha en herlig helg
God formiddag fra vestsiden av byen. Det har allerede tidvis bøttet ned, men også små glitt av sprekker, så kanskje det gir seg etterhvert. Morgendagen ser ihvertfall mer lovende ut enn tidligere, så det er bra! Alle ønskes en trygg, tørr og solid innspurt, god helg!
God morgen fra solkysten Bildet lyger!!! Det er gråere og våtere og det klasker i taket og på terrassen når det bøtter ned …men det er deilig å være her .. vi sov i nesten 9 timer i natt ..
Morn fra vest! Grått ute og turnusfri = ingen grunn til å stå opp tidlig! Ikke noe flyrelatert på en stund, må bare holde seg i hamsterhjulet 2 uker til, utrolig hvor mye avslutninger og greier det blir rett før skoleslutt. Ha en avslappende helg!
Hallo frå utanlandsloungen til SAS på OSL. I dag har eg rukke ei flyging frå TRD etter nokre dagar med fagsamling. Når eg booka dette for ei dryg veke sidan spurte eg fruen om det var innafor med ein avstikkar til Bangkok før eg kom heim, og det var det! Så no blir det Swiss biz via ZRH ned og KLM biz heim over helga. Det gledes til late dagar og opphold på IF sitt "favoritthotell" i BKK: Carlton!
Du får hilse! Her er det sånt møkkavær at jeg må ta en tur til vårt lokale pol på Manger for å se om de har noen trøstebobler ..
God formiddag fra kontoret i Sandefjord! Endelig ut å fly igjen senere i kveld. FR skal fly kona og meg fra Torp til Malaga for en oval helg i varmen. Når jeg sjekker værmeldingen her i området ser det ut som vi har valgt rett helg God helg etterhvert!
God ettermiddag fra MUC FCL Satellitt. Denne uken har de tasting meny med vinpakke og utvidet Champagne-utvalg i anledning 100-års jubileet til Lufthansa. Kan også melde om at de har fått påfyll av gullender.
Endelig helg! Jobb og trening unnagjort, så snart kan pilsen trekkes frem! Gikk for billkill master da vi har et kjøkken som skal betales, men BillKill viser til amex for whitelist og Amex viser til billkill. Sånn går no dagene… får bruke helgen til å se etter noen flybilletter isteden. ha en fin fin helg
Billkill support svarte meg i går kveld kl 20, så det ser ut til å ha løst seg og takk! Nå må bare det gamle rives og det nye leveres