Valgets kvaler, Thon, Strawberry eller Scandic

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av RoadKing, 07. mars 2025.

Tags:
  1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Skal være i Harstad ei helg. Gjennom forskjellige kampanjer har jeg blitt Platinum hos Thon og Strawberry, mens Scandic som er friends with benefits der er jeg bare New Friend.

For et par år siden bodde vi på Quality nede på havna og trivdes godt der. Om ikke annet var parkering enkelt.

men, nå vet jeg at forumet svømmer av kompetente hotellboere :). Er det noen anbefalinger å få basert på kvalitet og status?
    Beliggenher og pris er ikke så viktig, om noe skal spille inn utover kvalitet og status, så er det vel evt barnevennlig, da jeg skal ha med barnebarn.

Ser nå at Scandic ikke er et alternativ, der er det fullt. Kanskje et signal om at det er et bra valg? :)

Last edited: 07. mars 2025
  2. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,378
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har som deg kun bodd på Quality, men jeg trivdes godt når jeg var der.

RoadKing liker dette
  3. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,116
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har bodd masse på Quality, og skal bo der igjen på mandag.
    Tirsdag skal jeg teste ut Scandic.

Har også bodd på Collection. Det er gammelt, men bra om man får ett av de nye rommene.

Thon er visst litt mixed utifra de jeg studerer med der oppe som pleier å bo der.

RoadKing liker dette
  4. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,456
    Bonuspoeng:
    183
    Det siste året har jeg bare bodd på Strawberry der. Begge hotellene er helt ok, men stor forskjell på nye og gamle rom på collection. Helt ok kveldsmat der. Quality er så typisk Stordalen som du kan få det.

Thon har jeg prøvd for noen år tilbake. Da fikk jeg et lite singelrom med den minste senga jeg noensinne har fått på et hotell, så dit drar jeg ikke tilbake igjen.

Last edited: 08. mars 2025
    RoadKing liker dette
  5. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,868
    Bonuspoeng:
    93
    Bodde mye i Harstad for ca 1 år siden. Quality var i mine øyne det beste hotellet i byen. Brukte utelukkende dem til slutt.

RoadKing liker dette
  6. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    551
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har bodd på alle 4 hotellene.
    Quality Harstad.Nytt hotell med god frokost og god utsikt. Hyggelig betjening. Rommene er standard Quality-innredet. Har bodd flest ganger her. Dette hotellet er det jeg vil anbefale.

Scandic Harstad (tidligere "Grand hotell"). Har pusset opp rommene. Jeg har dog kun bodd på standard-rommene, som er helt greie. God frokost også her. Bygget bærer litt preg av å være bygd for en god del år siden.

Clarion Collection Arcticus ligger i samme bygg som byens kulturhus ytterst ved Harstad Brygge. Påbygd for noen få år siden med to etasjer, hvor de beste rommene er. God atmosfære på hotellet og hyggelige ansatte. God middag som er inkl i prisen.

Thon hotell Harstad ligger flott til med god utsikt utover Vågsfjorden, om du er heldig og får rom på "fasade-siden". Her synes jeg rommene virker veldig "gammeldags" innredet. Hyggelig betjening her også. Har restaurant og Egon i samme bygg.

RoadKing liker dette

Del denne siden