Distrikter i Bangkok er forvirrende, men tror jeg befinner meg i Silom. Det er uansett veldig mye roligere enn Sukhumvit; trafikk, pågående "jenter" osv. Spiste kveldsmat på en rooftop i nærheten - tilfeldigvis med prima utsikt til hotellet. Nå som døgnet er snudd må jeg nok utforske nabolaget litt mer. Det fungerer forresten veldig bra med jeans og t-shirt i kveld, men man hadde ikke fryst ihjel med shorts heller
Gikk en tur innom Patong 1&2 som skal være Siloms svar på Soi Cowboy. Jeg ble ikke akkurat skremt. Det virker å være mindre folk i byen enn vanlig - irankrigen kanskje? Har søkt tilflukt i en irsk bar med AC nå. Har ellers sett meg ut en vinbar før det blir senga.
Havnet på vinbar - eneste gjest. Her kan man velge musikk og kjøpe lisensiert merch. Noe for @holmen ?
Bangkok er en merkelig by. Havnet altså på vinbar. Her kunne jeg selv styre musikken, og hva er vel ikke mer norsk enn black metal? Jeg valgte Immortal. Tilfeldigvis solgte de merch fra Immortal sammen med Beatles og Nirvana. Selvfølgelig måtte jeg slå til på en t-shirt.