Jaja- da var fotballeventyret over. Måtte traske hjem fra VM-Torget i Porsgrunn, utslått og søkkvåt. Det begynnte å regne kraftig siste timen i natt. Våt til skinnet. Men i dag er "nesten" alt glemt. Siste finpakking før sommerferie i Risør. Avreise om et par timer. Det er meldt knallvær hele uka, og vi har leid en flott leilighet med båt rett ved vannet. Så det er håp
Det var gøy så lenge det varte, fotball-journalisten som er her på ferie er forbannet på dommeren ......
Under 1 år til man kan begynne å se etter billetter til EM på andre siden av fjorden! For en opplevelse VM har vært, fantastisk å oppleve alt som har skjedd både på og utenfor banen. Ha en fin søndag i varmen, det skal jeg!
Morn fra hotellsengen. En halvtime til frokoststedet åpner. Kanskje en dukkert i havet igjen før det? Trives godt på St Maarten! Digger at det er superstabil temperatur. I morgen reiser vi videre til del 2 av ferien, i Nederland. Føler at 8-9 dager her er faktisk nok. Kanskje det blir en ny Karibisk øy neste år? Ha en fin dag
God søndag alle. Plutselig ble klokka 3 på natta før en kom seg i seng etter gårsdagens fotballeventyr. Tilbake til litt mere lokale forhold så er jeg glad Aafk sikret poeng mot Molde i går også. Men mer relevant for dette forumet: fikk mail fra Virgin Atlantic i går om equipment change på LAX flyvningen neste måned fra 787 til A330-900 NEO. Da slipper jeg kiste så klager ikke på den. Fikk sikret meg 1A også med bedre beinplass.
Mårnings fra Bonaire! Solen er oppe og fuglene kvitrer, blir nok en finfin dag. Har også fått mail fra Virgin Atlantic. Flyttet over på en ny flight JFK-LHR på returen, den går to timer tidligere, og stopp på LHR blir dertil enda lengre - nesten ni timer, før SK skal ta oss siste stykke til OSL! Er det noen vits i å ringe SAS å prøve å komme på et tidligere fly? Er jo selvsagt ikke noe ledig på bonus den dagen.
God morgen fra Fargo, North Dakota. Fikk faktisk med meg litt fotball i hotellbaren i går. Mitt andre fedreland ble også slått ut. Nå skal det bli deilig med litt mindre fotballfokus i avisene! Skal se om jeg får kaffemaskinen til å fungere. Som blandebatteriene i dusjene her borte, så har de også 37 ulike versjoner av kaffemaskiner. Ha en fin en!
God ettermiddag fra sol og sommer i storbyen. Dvs litt utenfor. Opphavet ville på tur og har funnet skygge og strand
Herlig maskin i Virgin drakt, det! Benplass er forøvrig god i hele biz kabinen. Setene med partall er litt lenger unna Isle enn feks 1 er, men det er ingen stor deal siden du kan lukke døren uansett. Litt lenger unna vinduene også, oddetall setene, for dem som liker å se ut der.