Snart mat .. ungdommen @RoadKing og @anders82 er på rommet og drikker .. Jeg trenger ikke mer øl nå .. Livet er ikke så enkelt som avholdsfolk vil ha det til ..
Har klart å stable oss til O’Neils på riktig side av byen Tre godt fornøyde herrer venter på øl. Det ryktes mat, men @Eddie47 er ikke sikker Undertegnede ble for øvrig nektet mere øl et sted over irskesjøen. Veltet en ølflaske og dermed var det plutselig tomt før alkohol
Hotellet er Tempel Bar Lane og ligger så sentralt i feststrøket som det kan komme tror jeg … Standarden er betydelig annerledes enn hva jeg hadde forestått etter presentasjonen i Hotels.com og døgnprisen på 2800kr skulle tilsi. Vel vi endte opp her og skal nok overleve, som @RoadKing sa .. vi skal jo bare sove her. Jeg har ikke tommestokk med men jeg antar, etter skrittmetoden at rommet er ca 6,5 kvm og badet er knapt 1 kvm ..
En litt slakk junioringeniør i dag. Det ble mange enheter i går, men har vært oppe siden 7 og både jogget og jobbet Med østvendt vindu og tynne gardiner ble det fort lyst Klar for ny dyst med de eldre nå