Utreisetirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 28. april 2026.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,029
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Kaffen er servert, og jeg venter på at bilen skal bli varm. Sommeren er ikke helt på plass ennå.

Dagen starter som alle andre tirsdager på trimrommet. Så blir det jobb. Og så blir dagen litt utenom det vanlige. I dag er det nemlig tid for en flytur! Første i en rekke på seks denne uken. Det blir 4 nye flyplasser, 3 nye land, og 2 nye flyselskaper. Kanskje det kommer et reisebrev?

Ha en fin en!

kjeeli, Sonictravel, haifinn and 20 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå austkanten av hovudstaden!

Ute skin sola og dagen er her så vidt i gang. I reiseappen er det lagt inn ein god 'dunge' flygingar, men det er eit langt opphald utan ei einaste planlagt reise frå juli til november. Forhåpentlevis rettar det på seg :)

Det er bestilt tur til Portugal, Sør-Korea, Bulgaria, Aust-Finnmark og Finland, så ein skal sanneleg ikkje klaga :)

Ha ein brillefin tysdag, godtfolk!

Sonictravel, haifinn, EndreD and 18 others like this.
  3. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,929
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke spå mye nytt hverken på fly, flyplass eller land for min del, men ut å fly er alltid fint. Er det jeg som ikke har fulgt med, men innenrikskantinen åpnet mer enn en time før første avgang i dag? Som riktignok først er kl 8. For en rastløs morgenfugl en forbedring. IMG_7747.jpeg

4. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,997
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra sengekanten. Kastet mor ut av sengen og lagt tvillingene på hennes plass, frem til minstemann er ferdig og reist på skolen.
    Spedbarn lukter tydligvis melken fra mor, så fort hu forlot rommet ble de helt rolig.

Katten, et vesen jeg har beskyldt for å være den lateste i gata og med evnen til å sulte foran brødboksen kom i natt hjem med en mus. Denne har han delt i to og skulle stolt vise frem til matmor, kattelukens bakside.

Ønsker alle en musefri dag. :)

5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,713
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra sofaen.

starter dagen rolig med en kopp kaffe før jeg sykler til jobb. Det er lurevær ute... fint og solrikt men det er kaldt! Håper det ikke er partier med is på sykkelstien, for jeg la om til sommerdekk.
    Bare to jobbdager igjen før neste tur. En tur jeg gleder meg meget til! Belgia med venner.

Ha en fin tirsdag :)

6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,922
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Gått en liten morgentur i nærområdet, nå starter kontordagen og etterhvert skal vi følge spent med på budrunde på vår leilighet, så da er det greit å ikke sitte på et kontor og løpe inn og ut av telefonrommene i tide og utide.

Ha en solid en!

7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,442
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Idag skal jeg og minstejenta ut og reise, viktig å utnytte barnerabatten før de fyller 12. Bolaget tar oss til den nest østligste destinasjonen de har, og jeg får krysset av et nytt land. Kanskje man skal begynne å pakke?
    Ha en avdlappende dag!

8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,243
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Florøida. Sola skin, madammen er sjuk og har smitta meg. Og eg har sjølvsagt er jobbveska tom for DayQuil. Ungane skulle krangle på både frukost, matpakkeinnhald, kle og lekser i dag tidleg. Uffameg. No er det berre å jobbe på.

9. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sølvbyen. Solen skinner og temperaturen stiger.

Snart er det mai, og vi har to sosiale turer til Trondheim i vente. Konfirmasjon og bursdag. En er bonusbetalt og en er minst-mulig-betalt. Begge ganger er det Royal Garden som får gleden av å gi oss husvære. Den første går nå til helgen, og det ser ut til at trønderværet kommer til å gi oss en bekreftelse på hvorfor vi ikke ble fastboende i byen. Men vi gleder oss likevel!

Ha en fin tirsdag!

10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo ikke så veldig spennende å pirke på brødboksen i håp om at den skal rømme så du kan løpe etter og fange den. Enkel kattepsykologi!

11. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,318
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra luften. Siste innspurt på vei hjem fra ORD nå og diamanten er sikret! Kan varmt anbefale Delta sky club i terminal 5 på ORD. Romslig og fin med 2 barer og langt enklere enn styret med å komme seg i Polaris var før. Men viktigst av alt, de har chicago pølsebod med veldig gode pølser! Tør faktisk påstå den var minst like god som Portillos. 20260427_170545.jpg

12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,243
    Bonuspoeng:
    293
    "Passeleg pølse er alltid best"
    - Ivar Aasen

13. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,699
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra kontorkrakken, downtown Oslo.

Har akkurat kommet inn igjen, etter en rolig jogg havnelangs. Takk og lov for at løypen var padde flat, for maken til dårlig form...:(
    Men turen var jo ålreit likevel da, med så mange vårlige og blide ansikter der ute. Nå blir det en siste kaffekopp for dagen, ledsaget av en aldri så liten sjokoladebit. Fortjener såpass.

God ettermiddag!

14. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,949
    Bonuspoeng:
    293

I min del av sykehjemsverden opplever ikke sjeldent at barn setter i gang med surving i det mor kommer inn i rommet, før de kan se hen. Det er definitivt noe i at småtassene kjenner igjen meieriet tidlig i livet.

Endelig kommet meg på jobb :) Rakk litt sol hos opphavet etter storhandelen hos Spar som hadde mye 3 for 2 + 25% rabatt. For hit har våren endelig kommet.

Tjente inn bonusbilletten til London i helgen, som jo også var på salg. Det føltes et lite øyeblikk som gamledager sånn inntjeningsmessig.

Så da får en heller begynne nedtelling til LHR og litt Charles H i glasset.

Amex har forøvrig 60k kampanje på Elite. Ble vervet av en kompis som er innom her i blant.

Så da er det mulig jeg får brukt noen poeng til noe fornuftig om ikke såååå lenge?

Nyt dagen :)

Last edited: 28. april 2026
    Calling, Flymunda, Spielhaug and 4 others like this.
  15. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,700
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra MBT.

Som trådstarter skulle jeg hatt utreise i dag, LX via ZRH til BEG men det er meldt altfor fint vær hjemme og det var ikke noe prekært så da blir det hjemmekontor hele uka.

Fikk presset inn en liten tretimers i skogen fordi, nydelig i dag også;

IMG_9593.jpeg

16. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,428
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Gdansk.
    Straks ryanair hjem.

Fått handla taxfree.. merket er i fruens smak.

17773834383782303846252602429581.jpg

17. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    38,196
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra Blythe, helt øst i California et stenkast fra Arizona.

Fått oss en frokostbuffet og suser straks østover mot Phoenix! Ha en super dag!

Ololsen, Kristian, Eddie47 and 6 others like this.
  18. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,206
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bekrefte at samtykke hacket hos Spar fremdeles fungerer. Ble 25% trumf der i dag og 43.000 eb poeng inn på konto.

Nordlands, Ololsen, Calling and 2 others like this.
  19. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,442
    Bonuspoeng:
    183
    Obligatorisk
    IMG_0644.jpeg

obay, holmen, Calling and 4 others like this.

Del denne siden