God morgen fra MBT. Føles lurt å booke utreise søndag for å få med seg hele uka, føles ikke så smart når klokka ringer på søndagen. Turen blir med SK og RJ, via LHR til AMM for en par dagers jobb der. Har ikke får ordnet med VISA men «oppdragsgiver» har lovet å møte meg på gate og hjelpe meg hele veien inkludert transport til hotellet. Vurterte Ritz som hotell men det ble Intercontinental(trenger poengene). Håper alle får en fin søndag
God morgen fra sengen. Kaffe, IF, rock på radioen. Det regner litt innimellom, og hunden har ikke noe lyst til å gå ut i regnet. Men om et par timer skal det bli penere vær, så da blir det tur i skogen. Ha en fin en!
Fant meg en tur til Tokyo om et par uker, men så viser det seg at CT ikke har kommet tilbake etter at jeg avbestilte en tur tidligere i uken.. Så nå håper jeg virkelig SAS vil være greie med meg i morgen. (Haha)
Morn fra sofaen. Sløv start på dagen med kaffe og IF. I dag skal uteplassen ordnes klar til sommersesongen. Ellers fint lite på programmet. Ha en avslappet søndag
God formiddag fra Numedal. Hjemkjørings-søndag. Solen skinner litt, og smelter snødrysset som fallt i natt. Hvor bliver sommeren hen, det er snart midtsommers og frostnettene er her fortsatt. Ha en pesimistisk-optimistisk dag
God søndag. Eller egentlig ikke, holder som sagt på å male huset. Har maskert blikkbeslag m blå ute maskeringstape. Og i dag sitter faenskapet som sveiset fast.. Måtte tilslutt dynke driten med wd-40 og skrape med isskrape for å løsne. Liten effekt, måtte til med varmepistol og klore av med neglene. Grrr
God dag frå balkongen Dagen byrja med gråvêr og ein hundetur, men no, etter å ha vore ein tur i nettbanken, titta sola fram og avslapping kan skje utandørs Sundagsstemning ved hovudstaden Ha ein god sundag vidare
Cathay ville ikke ha meg på first siden det var opptatt i loungen, Qantas server ikke mat før 17:00 så da ble redningen en fiskeburger hjå AA; Ikke lagt merke til denne GT-avdelingen før;
God ettermiddag fra jobben nok en gang Uteplassen har fått seg et løft Og er nesten klar for sesongen. Så også hos opphavet. Venter bare på varmen
Ringte SAS, og kom til en engelsktalende agent. Hun klarte ikke å skjønne hvor det hadde blitt av CTen min, men så at billetten var kansellert. Mumlet noe om at noe var feil.. Javel sa jeg, men jeg skulle gjerne ha lagt til den CTen på turen jeg bestilte i dag. Nei, det var ikke mulig uansett. Måtte legges til ved bestilling. Så da sa jeg at jeg gjerne ville kansellere turen i stedet, og siden det var SAS sin feil at jeg ikke kunne få lagt til CG, så ville jeg ha refundert alle avgifter. Det skulle hun få til, sa hun. Så da gjenstår det å se hvor mye penger jeg får refundert. Så ingen tur til Japan likevel.
God ettermiddag fra KLM Crown Lounge 25 på AMS .. litt trøtt i trynet etter 2 x 9 timer hos Kenya Airways .., Hyggelige flyvninger og nå gjenstår bare et lite hopp med KLM til verdens vakreste by .. Godt det er helg
RJ var flinke med maten, servert fra trallen så en kunne velge hvor mye en ville ha og også blande diverse retter.
Da stikker du og kjøper citrusrens. 3M sin synes jeg er best, men finnes mange tilsvarende. Den tar alt fra asfaltflekker på bilen, til lim etter tape, klistremerker etc.