Typer på flyplassen.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 20. juli 2019.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Ombo, aasjane, Kristian and 4 others like this.
  2. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,753
    Likes mottatt:
    9,398
    Bonuspoeng:
    183
    Hei, jeg heter Vegard, og jeg er verdensvant alkoholiker.
     
  3. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    371
    Likes mottatt:
    2,537
    Bonuspoeng:
    93
    Morsomt.:)
    Jeg er mest den verdensvante.:cool:
    Men sist jeg var ute og reiste med fly ble det heller en kombinasjon mellom stresseren, virreren og mammaen (egentlig pappaen). Jeg hadde med to barn og det ene skulle ikke ta samme fly som meg noe som gjorde meg stresset. IPaden ble glemt før sikkerhetskontrollen :rolleyes:
    Neste gang er jeg den verdensvante igjen:cool:
     
    Kristian and Eddie47 like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Eg er nok ein verdsvant virrar. Virrete nok til at eg t.d. ikkje alltid finn korrekt sete på flyet (har bomma mellom 1C og 1D) eller ikkje finn riktig lounge (gjekk i SK businesslounge og ikkje gullbua på ARN) men verdsvant nok til at det (mot alle odds??) går bra (eller har gjort det til no) :)
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Alltid holde til venstre på ARN og til høyre CPH ...
    På OSL er det bare å holde stø kurs rett frem ... enkle regler!
     
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Ikkje så lett for ein virrar! Men eg jobbar med saka :)
     
    Eddie47 liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Kristian and Eddie47 like this.
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Nei .. det er jo rett
     
    RoadKing liker dette
  9. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, du var veldig stille i Dublin....
     
    RoadKing and Eddie47 like this.
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, jeg kom jo ikke til ordet... :D
     
    Eddie47 and vegardg like this.
  11. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Touche :)
     
    Eddie47 and RoadKing like this.
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen tvil om at den verdensvante traff blinken her i alle fall .. :D

    Kanskje som ovennenvt alkis verdensvant på ferie, men stort sett hverken snøvlete eller brølete.. (skal ikke se bort fra at det nesten skjedde på IF-tur, men da var det andre regler).
     
  13. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,784
    Likes mottatt:
    6,335
    Bonuspoeng:
    183
    HEI VEEEGARD!!! :):confused:

     
    veeegard liker dette
  14. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,784
    Likes mottatt:
    6,335
    Bonuspoeng:
    183
    Var nok litt stresseren på BKK denne gangen for jeg fløy REP - DMK med 5 timers transit mellom det flyet og BKK-SIN-DPS, så grensevaktene satte verdensrekord i kø, og hele gamle fylte seg opp mens Indere og Kinesere kranglet med dem og brant opp minutt for minutt i forhold til grensekontroll.

    Etter en time og 30 min ble jeg endelig stemplet igjennom, så da var det å komme meg på bussen fra den gamle flyplassen til den nye i massiv kø i Bangkok. Så det tok en halvannen time den også. Fikk sjekken inn bagasjen og kommet meg til SQ lounge for å spise i rakettfart i 30 min, før det var å gå til gate.

    Så 5 timer mellom gammel og ny flyplass er litt i minste laget, tenk 6+ her :confused:
     
    Kristian and RoadKing like this.

Del denne siden