Turkish Miles&Smiles + Revolut Ultra + Rocket miles = Dynamitt?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Kaffen, 09. aug 2025.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har sjekke med den nye versjonen av Chat-Gpt, for å finne det beste programmet utenfor SAS å banke poeng på, og det virker som at Turkish Miles&Smiles er det beste programmet. Grunnen til dette er at de har ofte 50% bonus kampanjer på overføring av Rev-Points til Miles&Smiles, så da får jeg 30 000 Miles&Smiles poeng for 20 000 Revpoints.

Turkish Miles&Smiles er også partner av Rocket miles, og jeg fant ett fint hotel i Siem Reap som koster 9000 kroner for en måned i Siem Reap og da får jeg 30000 poeng for dette, og det hotellet er avveldig fin firestjernes standard, noe som bringer kontoen min opp til 60 000 poeng.
    *** I tillegg har Turkish Miles&Smiles kampanjer på 50 prosent ekstra poeng poeng på bookinger gjort igjennom Rocket miles, som gir meg i det tilfellet 45 000 poeng, så da havner jeg på ca 75 000 poeng i det scenarioet :cool:

LHF koster 77 500 poeng Miles&Smiles poeng fra OSL til SIN, og det er hva jeg trenger for å booke enveis reise som inneholder en F på A380 til lufthansa, eller kanskje en ANA-F til Asia, jeg ser også andre muligheter med andre flyselskaper på visse Sweetspots, så det jeg lurer på er om noen av dere har dykket inn i dette her?

Det jeg er dog usikker på er om dette er en løsning som funker, derfor lurer jeg på om dere vet om noen komboer som kan sikre LHF, eller noe annet tilsvarende i *A med å kjøre den riktige komboen med Rev-Points + en booking portal hvor poenge kan merge til noe bra? :)

*** Edit, Chat-GPT hallusinerte på billett pris, det føkka opp hele regnestykket :(

Last edited: 09. aug 2025
    kongenamundsen liker dette
  2. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    7,828
    Bonuspoeng:
    183
  3. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
  4. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,150
    Bonuspoeng:
    113
    Rocketmiles var nytt for meg. Må testes.

Antar at dette er grunnen til at booking.com "forsvant" fra ViaTrumf.

Last edited: 09. aug 2025
  5. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Du bør sammenligne Kaligo med RocketMiles, for det kan være noe der, finner en ett strategisk sted å være, så kan det bety masse poeng for å kunne fly rett flyselskap. Det er god viktig å se om du kan få tilsvarende hotell for en god nok prise til at peoengene er verd det, men i visse tilfeller så er det ja :)

6. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,150
    Bonuspoeng:
    113
    Tok en punktsjekk, prisene var helt fine. Enig, man kan regne på det gang for gang.

Del denne siden