Maten og servicen på ANA er fantastisk, og spesielt servicen føles som en helt annen verden sammenlignet med TK.
Hadde mye å ordne da jeg landet i Taipei, så jeg fikk ikke gjort ferdig reisebrevet, så jeg fullfører det nå. HND-TSA NH 787-8 Det var gamle seter på dette flyet som ikke legger seg helt flatt, men på en to og en halv times flyvning gjør det ingenting. Maten og servicen var veldig god, og det er utrolig fint å lande på TSA som ligger midt i byen.
Min vurdering på TK: Eco: 9/10 TK er veldig gode i eco. Maten er veldig imponerende for eco, og setene spesielt på 787 og A350 er veldig gode og komfortable. Alt i alt en solid opplevelse som det ikke er mye man kan gjøre bedre. Biz: 5/10 Her ble jeg litt skuffet. Maten holder fortsatt et høyt nivå, men setene er bare helt til å være business, og jeg hadde flaks og ikke fikk et 777-300 med 2-3-2 i biz men det er sjanse for det. Det største minuset er servicen, som kan variere mye og på flyet til Sydney var den nærmest ikke-eksisterende. Jeg liker heller ikke Istanbul-flyplassen spesielt godt den er altfor stor og kjøpe mat/andre ting der er så dyrt. Heldigvis hadde jeg lounge-tilgang, så jeg slapp å kjøpe noe der. TK loungen har veldig god mat, men den er ofte stappfull, og det føles som de ikke utnytter plassen særlig godt.
Post her når millionene kommer brødre. Evt, God forbid, HVIS de kommer.. Å blir det av milliona, Egon..
Skal selvfølgelig gjøre det! Ifølge vilkårene skal poengene komme inn på konto en gang mellom 1-15 november. Krysser fingrene for at poengene kommer uten drama, men jeg stoler ikke på TK i det hele tatt.
Der kom jammen millionen! Var litt skeptisk ei stund, må jeg innrømme. #607 som fullførte. Og igjen er mitt livsmål på plass - jeg er en multi million miler
Haha, her postet det både for meg og junior - 2 millioner på bok i familien! Er det flere her inne som har fått som fortjent?
Har akkurat fått millionen også! Helt perfekt timing før jeg drar til Kina. Man kan få innenlands biz der til 15 000 miles!