Ventet omtrent en halvtime på at TK åpnet innsjekk og bagasjelevering. TK åpnet innsjekken fire timer før avgang, det gir meg god tid i Polaris Lounge. Er nå på vei dit, og dette blir min første gang der, så jeg gleder meg veldig!
Jeg hadde det veldig fint i United Polaris Loungen. For meg er dette den beste business loungen jeg har vært i, hakket bedre enn Virgin Clubhouse på LHR. Men den kommer fortsatt ikke i nærheten av LH FCT i FRA.
Sorry, da kan jeg huske feil (og gjør antagelig det siden flere sier det samme). Det er en lang tråd om dette på FT, og der er også vilkårene klippet inn. Ser ut til at det holder med å være Miles&Smiles og ha dette registrert på billettene som må være innenfor gitt tidsperiode ja: https://www.flyertalk.com/forum/tur...es-8-july-2025-major-chng-ticketing-date.html
Service hos TK er ofte litt “hit or miss”, men på denne flyvningen var det definitivt et “hit”. Maten er som vanlig veldig god.
Jeg hadde en layover på 20 timer i IST og trodde først jeg skulle få hotellrom fra TK. Reglene sier at man må ha en connection på over 9 timer i business eller 12 i economy, og i tillegg at man har den korteste mulige layoveren. Jeg var helt sikker på at TK bare hadde ett daglig fly til både IAH og SYD. Da jeg landet, gikk jeg til hotell desk og ble fortalt at de flyr til IAH ni ganger i uken inkludert morgenen etter min avgang fra IAH. Dermed kvalifiserte jeg ikke til hotell, og det endte med at jeg hadde 20 timer i biz loungen.
IST–SYD (med stopp i KUL) A350-900 Dette er siste flyvningen for å fullføre challengen! Jeg bruker “dine on demand” sover litt først, og spiser senere.
We'll done! Takk for gode oppdateringer underveis! Nå er det bare å vente til starten av November når TK fyller på poeng kontoen
Rundt halvannen time i KUL mens de bytter crew og gjør flyet klart til å fortsette til SYD. God frokost i fin lounge her.
Landet i Sydney, da er jeg ferdig med kampanjen! Håper virkelig at millionen kommer på kontoen i november uten styr. Akkurat nå sitter jeg på toget inn til sentrum. Avslutter ikke reisebrevet ennå om to dager skal jeg ta dere med til endelig destinasjon i Taipei. Kommer også til å skrive litt oppsummering om hva jeg tenker om TK etter jeg har flydd med dem nesten for mye
Jeg bestilte alt på Eco men klarte å oppgradere en god del med Elite+ upgrade vouchers og miles. TK eco er veldig fint med gode seter spesielt på A350 og 787. God mat og amenity kits i eco.
Air New Zealand lounge før SYD-HND med ANA i biz, det blir min første gang på ANA biz. har flydd med dem i F to ganger(HNL-NRT og HND-JFK) og eco noen ganger. Gleder meg veldig!