Kontakt BA. Som nevnt tidligere var det som var "operating carrier" når de skar seg på AMS. Som nevnt i forrige post så har du iallefall krav på standard EU-kompensasjon, hotellet i London og Amsterdam, samt transport til og fra hotellet. Refusjon av tapt natt på SEZ blir nok vanskeligere å få gjennom, har ville jeg kanskje sett på reiseforsikringen. Edit: Hadde "operating carrier" (BA) gjort jobben og slettet de ubrukte segmentene etter han ble booket om så hadde det ikke vært noen problemer... Til SAS sitt forsvar så er nok mye av problemene at LH (og BA) hadde tatt over PNR til trådstarter for å reissue billetten når han ble rutet om. Hvis SAS legger inn endringer i billetten vil ikke de bli synlige for Ethiopian hvis ikke billetten re-synces og det blir tatt en ny re-issue av SAS igjen. Men ja, for folk som ikke er nerder som oss så er ikke dette trivielt dessverre...
Kupper tråden her litt; SEZ via ADD. Det ser ut for meg som at det et visumfritt med transit i ethiopia innenfor 12 timer, og visumfritt inn til seychellene. Noen som kan bekrefte ?