Dagens tittel, fritt etter et par herrer som herjet under navnet The Monroes på 80 tallet. Her var det stille gitt, jeg har kanskje stått opp for tidlig. Iallefall, ute har solen begynt å vise seg i øst. Her i Lillestrøm fikk vi et praktfullt snøfall i går, akkompagnert med kald luft, kaldere i dag og enda kaldere skal det bli. Så vi har for tiden noe som minner om en god gammaldags vinter. Ønsker alle en riktig fin dag.
God morgen til alle sammen. Just gått av nattevakt og på vei i seng. Her i Molde laver snøen ned og endelig er det skikkelig vinterstemning i byen. Satser på at brøytetraktoren har vært innom når jeg våkner så snømåking kan unngås.
God morgen fra Sølvbyen, idag med mange blå, ca 17 av dem. Må gå en runde med snøfresen, første gang denne vinteren. Ellers har sørlandskuffa holdt. Søndag, søndag eller tirsdag, tirsdag. Vanskelig å se forskjellen fra hjemmesofaen, nesten bare hvor mye ski(skyting) det er på TV. Ønsker onkel Richard til lykke med å trille kuler, hvis det er det han skal, og spent på å se hva en ny kost kan finne på å børste bort av våre fordeler. Ha en frisk og fin dag!
God tirsdag fra kontoret, tar på meg ansvaret for å holde kaffemaskinen varm her i dag. kaldt og klart her i dag, og den gamle dieselbilen ville egentlig sove lengre da jeg prøvde å vekke den, på tiende forsøk fikk jeg liv i doningen og røykla i samme slengen halve bydelen.
God morgen fra kontoret. Prøver febrilsk å få booket en bonusbillett på sas.no, men jeg får ikke tilgang til poengene mine, så det går jo ikke. Det står på toppen av siden at de har vedlikehold. Men, nå er klokken over 9, da burde det jo funke. Men neida..... Ute er det litt sol og sånn, så det er jo fint. EDIT: Og der var billettene borte. Så noen har tilgang til bonuspoengene sine. Bare ikke jeg.
God morgen fra hjemmekontoret! Det blir noen møter i dag, og etter hvert bærer turen mot Vassfjellet. Blir gøy å teste LED-stripa på bilen på den mørke veien frem. Jadda, fikk viatrumf på kjøpet, så da lyser det litt ekstra Ellers er det lite nytt her... ha en flott dag dere
God formiddag fra Trondheim Det snør....ble bil til jobb idag da el-sykkel og masse snø er en dårlig kombo. Ettermiddagen bringer shopping av snøfreser til hytta....DET blir saker - farvel vond rygg Ha en strålende dag
Nå har de i alle fall fjernet info om vedlikehold. Men får fortsatt ikke gjort noe Eurobonusrelatert. Setter min lit til Vibeke, men tror hun misforsto problemstillingen min. Ja, ja noe skal man ha å stri med på hjemmekontoret. Kanskje det blir tid til litt reisebreving i "lunsjen" også.
God tirsdag ..... Meg og en kollega på jobb har gått oss bort og er i en temmelig prekkær situasjon nå, det er også noen nakne folk i dette området
Så du har også problemer? Det er godt å høre. (ikke for deg, men for meg. ) Snakket med SAS på telefonen, da fikk jeg beskjed om at det var bare å slette cookies, så ordnet det seg. Prøvde å si at jeg fikk meldingen både på telefonen, hjemme, på jobben, og i ulike nettlesere. Det hadde ikke noe å si, i følge svensken.
Bil til jobb ja.... det er et savn. Her ble det trappa ned i kjelleren. Sitter og tenker på hva jeg skal bruke opptjent CT på. Må jo bookes før 31. mars.... Zanzibar seiler opp som et godt alternativ- ikke innreiserestriksjoner heller så vidt jeg kan lese meg fram til. Treffer man på ny biz på Ethiopians A350 kan det jo bli bra......
God formiddag fra hjemmekontoret på Sofienberg! I dag var det kaldt og surt på morgenturen. Drømmer om å reise til varmere strøk og funderer på når det blir mulig. Ønsker alle en fortsatt fin dag!
God formiddag fra Porsgrunn. 12 minus. Har tatt på meg jobben som fyringsvakt i heimen. Permisjon med lønn denne uka. Skulle egentlig vært på kurs, men covid gjorde at alt ble utsatt. Så da får jeg betalt for å være hjemme. Greit det Jobber hardt for å ordne gode seter på tur til Maldivene i september. Har foreløpig kun fått booket TK i eco. Osl-Ist-Mle. SQ vil ikke slippe bonusbill ennå. Kan evt komme meg til Singapore med Swiss i biz, og må kjøpe billetter derfra. Lenge til ennå, så jeg får fikle videre.
Ingen spøk å ha små ungar. Trøtt som berre det i dag. Russetid og fadderveker har lite å stille opp med. Men vi står han vel av. Vert det Asiatur i haust?
God formiddag/ettermiddag fra Romsdalen Nattarbeid natt til i dag, så rolig start på dagen. Det vil si, opp må en uansett med to små, men arbeidsdagen kom senere i gang. Fremdeles snøvær, nå med tilskudd av vind. I morgen lover de derimot finvær. Da spørs det om det blir avspasering til fordel for skitur. På et normalår rundt denne tiden ville det vært SAS+ og loungebesøk på vei til alpene for ski og ikke minst afterski. Blir første vinteren på aldri så lenge at jeg ikke har fått dratt avgårde. Reiser mot høsten planlegges i stedet. Prøver å finne en egnet plass å dra med to små. Madammen sier det bør være varmt Ha en covidfri tirsdag