TTT fra ZRH

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 13. febr 2025.

1. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,296
    Bonuspoeng:
    293
    God grytidlig Torsdag fra ZRH.

Greit tur fra DXB selv om setene på Swiss sine A330’s i C er ganske så smale, litt søvn ble det. Men tok ikke noe mat på turen så nå er det på tide med frokost, den blir tatt på FCL på satellitten(E gates).

IMG_3019.jpeg

God shopping folkens

Last edited: 13. febr 2025
    EndreD, haifinn, Mysterio and 10 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,503
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Litt mindre fancy frokost her. Men kaffen er god. :)

Skal på middag til mor etter jobb, og fikk beskjed om å ikke komme før kl 17, for hun skulle ut og handle på trippeltrumf. Fint for meg, for poengene ender opp hos meg. :D

Nå må varmen settes på i bilen, så ikke jeg (og hunden) fryser på vei til jobb.

Ha en fin en!

EndreD, haifinn, Henrik and 8 others like this.
  3. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,964
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra nordvest hvor ferden går mot OSL senere i dag. Skal starte opp hjemmekontoret snart, men først må det bli kaffe. Er vel også på tide å finne ut hva jeg skal putte i kofferten til LA også. Tror nok ikke jeg rekker noe TTT før avreise…

EndreD, haifinn, Henrik and 9 others like this.
  4. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,548
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Madrid. Nærmere bestemt akkurat utsjekket fra Voco Retiro. Et fint hotell i fin spaseravstand gjennom parken inn til sentrum og et hyggelig rolig nabolag. IHG platinum og et besøk for et år siden ga velkommen tilbake og vi har gitt deg en juniorsuite i toppetasjen.

Nå blir det Finnair, eller først Iberia for Finnair og så DAT for Finnair.

Edit: Prøvde å sjekke inn hos Iberia og de sa at det var feil skrift at flighten var operert av Iberia, så ble sendt til egen Finnair, med beskjed fra naboinnsjekkingsagenten om «å gå rundt der borte» (på norsk). Så da tyder det på Finnair.

Iberias lounge har barista og god frokost,
    IMG_4187.jpeg Edit 2: Det er visst Iberia som flyr.

EndreD, haifinn, obay and 8 others like this.
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen. Venter og venter på pakke her på hjemmekontor.
    Transportnæringa er noe for seg selv. Noen med innsikt som kan forklare meg logikken i dette her?

upload_2025-2-13_8-8-47.png

EndreD, Henrik, Spielhaug and 6 others like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,296
    Bonuspoeng:
    293
    For å få ett likt sammenligningsgrunnlag så repeterer jeg frokosten på FCL A hos LX.

IMG_3020.jpeg

Skikkelig sulten, mulig jeg har fått bendelorm:rolleyes:

EndreD, NoLimit, haifinn and 13 others like this.
  7. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,759
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo!

Mindre enn et døgn til planlagt avreise EZE, det er hvis ikke ting skjærer seg. Akkurat nå er det sykdom både hos barnevakt og hos ett av barna som skal barnevakteres. Krysser fingrene, tærne, armer og bein for at ting er på bedringens vei og at vi kommer oss avgårde.

8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,714
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Venter på brannvesenets x-årlige sikkerhetstilsyn. Tatt bort alle triple skjøteledning, så det går vel bra.

T-13 til TRD.

Ha en fin TTT.

EndreD, haifinn, Wiolenze and 5 others like this.
  9. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra et overskyet vest! «Vinter» på natten (-2) og vår på dagen (+6), Snøklokkene har spirt og enkelte deler av gresset begynner å bli grønt. Jaja, det kommer nok et snøfall til før påske som dreper alt, som vanlig.
    Fikk «heldigvis» bestilt sommerferien rett før gavekortsalget til SAS startet, så der gikk man glipp av noen tusen :mad:
    Nå blir det årlig sjekk av kurs, og overtid i kveld. Må få skvist inn TTT også.
    Ha en Tipp Topp Torsdag!

EndreD, Ololsen, haifinn and 5 others like this.
  10. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,186
    Bonuspoeng:
    183
    Det er så interessant, de bruker noen timer på å frakte det halve jorden rundt via-via, men så rakner det totalt når de faktisk skal levere til sluttbruker og ikke bare mellom egne terminaler.

FedEx som er transportør? Jeg hadde noe lignende - i FedEx sin sporing ble den scannet inn og ut, og de skrev at det var noe problemer med adresse.

På direkte spørsmål om hva som skjedde, svarte de på chat at de ventet på meg for å si at de kunne forsøke å levere igjen. Tross da første meldingen som sier "Vi gir deg beskjed".

Men alt det var løgn, viste seg at de hadde gitt den til Posten, men ubeleilig nok ikke gitt meg beskjed om det... SÅ mens de scannet den inn og ut på FedEx-sporingen, viste det seg at den i realiteten bare lå på mitt lokale postkontor i nabokvartalet, og der hadde den ligget siden 27. januar tross mange oppdateringer på sporing.

EndreD, Flymunda, NoLimit and 7 others like this.
  11. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,924
    Bonuspoeng:
    293
    God trippeltrumftorsdag alle saman. Eg drog heimifrå sopass tidleg i dag at eg ikkje fekk heist flagget, men vi får håpe det ikkje blir bot av den grunn. Det blir nok ein tur innom både Kiwi og Spar etter jobb for å handle inn litt ymse.

Og jammen fyller moderen år i dag!

EndreD, Flymunda, haifinn and 5 others like this.
  12. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,714
    Bonuspoeng:
    183
    Vi gratulerer moderen, tipper hun fortsatt er yngre enn eks-forloveden og undertegnede.

Henrik and Sunnfjordingen like this.
  13. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, tror det var DB Schenker. Omsider fått pakka nå. Men det er som du sier, det er vanvittig at den siste mila skal ta flere dager når det kommer til landet på timer...

14. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Herre min juldag, nærmer seg ski vm visst…
    upload_2025-2-13_12-45-11.png

EndreD, Wiolenze, Ololsen and 3 others like this.

Del denne siden