Tror dere Thomas fikk pandion

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Eddie47, 07. juni 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis grevling smaker noe i samme gate som rå, saltet sild så står jeg over. Alt annet enn det kan jeg spise

milehigh liker dette
  2. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,690
    Bonuspoeng:
    183
    Tråden (OP) er meget intelligent og det overrasker meg ikke at du har misset hovedpoenget, og utbasunerer din egen sannhet. Som kjent har BA gitt flere år med div nivå av elitestatus til en del kunder etter den nylige IT fuckuppen. At trådstarter stiller et humoristisk/ironisk spørsmål om Pandion er jo bare morsomt for de som er litt våkne og ikke bare hårsåre.

At du i begrunnelsen din fabler videre om ting du overhodet ikke har noe som helst greie på er kjent lesning. Jeg kjenner en mengde tilfeller, og jeg har selv fått flere, av toppstatuser/elitestatuser utdelt etter forskjellige typer uhell. Men du vet vel bedre:rolleyes:o_O

Jeg ser ikke poenget med å hijacke/sutre, tolke andres poster nord og ned. Post i andre tråder, start andre tråder, eller slå av PCen.

3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Da setter vi strek,

4. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Når silda er salta er den vel ikkje rå lenger? Dessutan fins det eit framandord for rå fisk: sushi! :)

Salt sild, kalde poteter og kålstuing = smaken av sommar. Et meir fisk karar, så får de hår på brystet (og unngår å miste håret på hovudet)!

5. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    116,202
    Bonuspoeng:
    350
    Holder fortsatt en knapp på galvanisert ekorn jeg....

jayeff, anders82 and Blaa like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden