Tre herrer på tur (Tre ingeniører på bærtur)

Tråd i 'Reisebrev' startet av Eddie47, 20. juni 2019.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Tror det blir lite her før mor kjører meg til BGO i morgen tidlig. mulig @anders82 eller @RoadKing har noe å fylle inn med.
    Sove godt alle, med eller uten forventninger (reisefeber).
     
    OttoL, Liza, Chrisbgg and 14 others like this.
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    5,221
    Likes mottatt:
    29,359
    Bonuspoeng:
    293
    God tur, vyrde medingeniørar! Dette vert kjekt å følge.
     
    ArthurDent and LN-FHU like this.
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle ikke vi streike? :eek:

    Det slår forøvrig aldri feil. Når jeg skal ha en dag fri, så blir det kaos på jobben dagen før. Nettopp avsluttet en lengre økt. Men nå er det å slappe av før jeg finner senga. Heldigvis har vi sen avgang :)
     
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    image.jpg Det varmes op før take off
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
  6. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,935
    Likes mottatt:
    40,128
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god tur, streik, fly og generell reising. Med eller uten rapport:)
     
    RoadKing, ArthurDent and LN-FHU like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,664
    Bonuspoeng:
    293
    Det ble stemt ned av forumet.
     
    Upsaker, ordnetseg, RoadKing and 5 others like this.
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Fant parkeringsplass image.jpg
     
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
  11. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    Kos dere gutter! :)
     
  12. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,828
    Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    Kos dere på tur, blir interessant å følge med dere på tur
     
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,417
    Bonuspoeng:
    293
    Dette virker lovende. Riktig god tur!:)
     
    RoadKing, LN-FHU and ArthurDent like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Hjem kjære hjem ..
    50074FE4-57CA-474A-A8B7-A04828E13E61.jpeg ECDD6E58-4752-42CB-AA74-BC46854E02C4.jpeg

    Ulempen med å bare være EBG er at det sitter noen i 1E
     
    Angie, Liza, Stuttfeiten and 16 others like this.
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Jammen, er ikke kabinsjefen sitt ansvar bevisst? Vedkommende må da vite å lempe 1E vekk når selveste @Eddie47 er om bord??
     
    Stuttfeiten, LN-FHU, RoadKing and 2 others like this.
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Hun er sunnmøring
     
    LN-FHU and ArthurDent like this.
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,826
    Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Alltid ett kvalitetstegn! God tur karer!
     
  18. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,025
    Likes mottatt:
    1,650
    Bonuspoeng:
    113
    Da tenker hun kun yield.
     
    OttoL, Upsaker, sutenai and 2 others like this.
  19. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg aner ikke hvordan prioritert boarding gikk, jeg gikk gjennom som nr 2 etter at det lyste grønt. På vei ned broen ble det annonsert prioritert boarding ... etter at jeg hadde satt meg, kom det plutselig et par og ville sitte på 1E og F ..
    Så strømmet det på med folk av alle slag .. har ikke snudd meg, men det er mye folk ..
    Hva reker de etter?
    Har de ikke flyskam?

    Damene smiler og kommer med hyggelig kommentarer (har Janne Carlson kommet tilbake?)

    Fin servering av den cullinariske blå boksen, lite nytt under lokket .. og som vanlig et tørt rundstykke. Vet jo ikke om det var bakt i år?
    E6E731A5-4EA0-4732-AFE4-849656A25F71.jpeg
    Ellers går flygningen som den alltid gjør ..lurte på om jeg skulle ta en vin, men lot det være.
    Det blir sikkert noe i løpet av dagen ..

    Det sitter en hund i buken og den bjeffer hele tiden ..kanskje den har vondt i ørene?
     
    Liza, watchaddicted, Earl and 12 others like this.
  20. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    image.jpg Dagens første etappe. Formen er sånn passe. Det ble sent på den unge ingeniør. Var det nerver for å møte selveste @Eddie47 ? Kanskje. Men det hjelper nok med noe kaldt på osl.
    Vi er i gang. Ryktet sier at @RoadKing møter meg på Lillestrøm
    Vel, den som lever får se
     

Del denne siden