Travelthursday

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 12. des 2024.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,451
    Bonuspoeng:
    183
    Virgin DXB-LHR i dag så får vi hvor veien går videre. Får booke noe fra loungen:)

Ellers er det forsåvidt helt greit her og!

upload_2024-12-12_4-37-44.png

Signature suite, Nikki beach club.

Ha en fin en alle sammen!

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,321
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.
    Det er faktisk årets siste
    Dagen kræsjer med den dyreste strømdagen noensinne, så plug ut alt annet en fryseren, spis salat til lunsj og middag fra kiwi og kle på dere ull:rolleyes:

Om noen ønsker 1000 kr i velkomstbonus som plaster på såret etter dagens strømsjokk, sjekk ut denne:p
    https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-15#post-564925

Ha en strålende sanking alle bonusnisser:)

3. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    4,274
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra OSL Innland!

0512-toget hjemmefra er vel egentlig litt intidligste laget, men av og til må man ta en for laget. Dette er for min del første besøk på denne loungen, ser helt grei ut. Godt med plass så tidlig på dagen, jeg var jo førstemann inn… :p

SAS Innland åpnet ikke før 0700 og siden jeg ikke har brukt noen av mine fire gratisbesøk med Saga tenkte jeg dette var en god anledning. Det blir nok fortsatt SAS fremover, men kjekt å prøve noe nytt.

Ha en fortsatt god torsdag!

4. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret på Skjervøy og i dag har jeg faktisk kjørt bilen til jobb. Dette fordi jeg ønsker at de som måker innkjørselen, får måkt hele veien inn og i dag er jeg heller ikke stengt inne av naboen. Men det var kaldt å skrape bil uten votter hehe.

Nei det blir godt med Mexico tur! Varme, kos og eventyr. Det er så lenge til hehe

Men i dag ja, da blir det lunsj for oss på teknisk og julebord med rådhuset i kveld. Kos det.

Så da ønsker jeg alle andre om du har det kaldt eller betaler dyr strømregning eller er på tur en aldeles flott torsdag

5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,437
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.

Hele dagen er fylt opp med møter, men av typen "lage plan for neste år", ikke noe særlig med dype tanker som skal til.
    For trykke litt på kalenderluker og se om det dukker opp noe nyttig/fristende.

Ha en finfin torsdag!

Ololsen, EndreD, kjeeli and 7 others like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    Relativt grei morgen fra Madrid og Iberia sin lounge på T4.

Hjemreise, direkte passer bra i dag.

Godt mulig dette blir årets siste flight…

Ololsen, EndreD, kjeeli and 7 others like this.
  7. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,261
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn

Kaldt, har bjørkeved.
    Min dieselbil ser ut som en fryseboks, men må tines for TTT handel.

Fruens elbil, som kan fjernvarmes med app, har seff stått innendørs i garasjen i natt..

Over og ut

Ololsen, obay, EndreD and 7 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,549
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontoret.
    Fyrer i ovnen for å få opp varmen, og det fungerte så bra at jeg måtte ta av meg litt klær for å ha det behagelig. Snart må jeg vel åpne vinduet. :D

Og for de som har panikk for strømprisene (i Sør-Norge, de nordpå slipper jo både høy pris og mva..), så er det verdt å minne på at siden vi får strømstøtte, så blir ikke totalprisen skyhøy selv om spotprisen er jævlig høy i enkelte timer i dag.
    upload_2024-12-12_9-58-57.png

Prøver stadig å forklare dette til min mor på snart 80, men hun tror fortsatt at hun betaler 100 kr for en runde med vaskemaskinen midt på dagen. :rolleyes:

Her går begge vaskemaskinene for fullt, for vasken må tas når jeg først er hjemme. Også må jo alt være klart til storinnrykk med gjester til jul.

Ha en fin en!

obay, EndreD, Avixlo and 6 others like this.
  9. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,883
    Bonuspoeng:
    93
    En god torsdag fra et solfylt Miami. Forstår veldig godt dem som har mulighet velger å bli her i lengre perioder om vinteren.

IMG_1820.png

obay, EndreD, Wiolenze and 8 others like this.
  10. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    32,575
    Bonuspoeng:
    183
    Pent dandert dessert i gull stuen på ARN nå

IMG_7669.jpeg

Edit

Ble en til som var helt ferdig dandert

IMG_7670.jpeg

Last edited: 12. des 2024
    Ololsen, obay, EndreD and 11 others like this.
  11. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    God trippel trumf :)

Ololsen, Avixlo and Wiolenze like this.
  12. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,151
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag. Måtte avlyse ZNZ. Ble da opplyst om at CT som har blitt benyttet (og nå blir refundert) ikke får utsatt levetid ut mars 25.

Edit: Booket da 2x2 OSL-IAD-OSL til sommeren, med 2 i biz hele veien og 2 på eco til, men biz fra IAD - med SK/Virgin. Ifølge google er denne reisen 45.000 per pers i biz! I og med at OSL-LHR-OSL måtte legges til, har jeg ikke fått avregning ennå, men tror dette lander på ca 10k totalt.

SK har forøvrig biz til rett under 18k t/r per pax - som også var billigste alternativ.

Last edited: 12. des 2024
    Ololsen, Avixlo and EndreD like this.

Del denne siden