Noen som har en formening om hvor lang tid det vil kunne ta å forflytte seg fra Terminal4 til Terminal3 på Heathrow om man tar høyde for pass/sikkerhetskontroll? Har en transfer-tid på 1t20min, noe som kan virke litt i korte laget? Flyr inn til Heathrow med KLM og videre med Virgin.
Det skal nok gå, men ikke mye rom for forsinkelser. Hvis mulig ville jeg lagt inn mer tid, spesielt om du flyr Upper Class. Virgin loungen på Heatrow er en av de bedre jeg har vært i.
Min connection time T4 til T3 er vel 90 min om du har gjennomgående billett, Skal du videre til steder det ikke går fem fly pr dag, ville jeg hatt iallfall 2 timer. Det går transferbuss "airside", men tror du må gjennom sikkerhetskontroll (og muligens pass?) når du ankommer T3. Dette er vel en transfer-security pass. Ha boardingpass klart for de ber om dette, evt e-ticket med nummer om du ikke har fått ordnet boardingpass på papir eller mobil.
1:20 er på langt nær krise, men det blir nok ikke tid til å besøke Clubhouse. Tid fra fly til buss, inkl venting: 10 min Buss: 10 min Dokumentsjekke/sikkerhetskontroll: 10 min Gå til gate: 10 min Ergo du bør være ved gate omtrent i det boarding begynner (45 min før hos VS).
Takker for mange gode innspill. Fant omsider en reiserute med 5 timer transfere på Heathrow. Vi er tre kompiser som da kan da senke skuldrene og ha det gøy i ClubHouse før vi drar videre i UpperClass/A350