Ja der ligger den så fint og står som "pågående" så den har vel falt ut et eller annet sted i alle systemene. De har lovet å ringe meg om en time eller to for å finne en løsning så sagaen fortsetter. I morgen er det uansett Metallica i London stadium så jeg prøver å holde motet oppe
Du får sjekke hva tilsvarende rom koster å booke 5 netter fra i dag, så du har et argument i forhold til eventuell prisforskjel...
Torsdag fra «Trivelige Trøndelag» I dag ble det 1.klasse på Thamshavnbanen Orginalvognen fra 1908 Første klasse ble restaurert i 2008 og har plysjseter Dårlig med champagne ombord selv om det bare er 12 F seter
Torsdag it is. Finregner på poengene for kommende scandic overnattinger om jeg rekvalifiserer for level 5. Litt short ser det ut, kanskje ta ett litt dyrere rom så jeg er sikker
Og enden på Londonsagaen ble en ny booking på park plaza riverbank med skriftlig lovnad om å refundere opp til ca 6k nok mer enn det vi opprinnelig betalte pluss den natten jeg la ut for i går. Dog ikke mye å velge av i det prisjiktet når man må bestille noe på timen. Særdeles lite fornøyd med den kundeservicen men nå har vi kommet oss i hus og kan glede oss til resten av turen. Håper det i alle fall renner inn med levelpoints fra både opprinnelig og ny booking. Det burde gjøre turen til diamond litt kortere.
God morgen fra DFW flyplass utenfor Dallas. Vi skal til Georgia nå i første omgang. For en fantastisk opplevelse det har vært å oppleve fotball-VM live. Festen startet allerede kl 8 på Texas Live, en helt rå sportsbar som vi tok fullstendig over. Dette vil ta litt tid å fordøye. Fortsatt god torsdag eller hva slags dag det måtte være. Vi går litt i surr her…
Vel hjemme på MBT etter en runde med en natt i Doha, en i Amman og en i Dubai. Må desverre melde at EK sin A350-900 kommer med utdatert hardprodukt. Ikke dør, for kort og smal seng og særs begrenset oppbevaringsplass. Fikk gnudd meg til 2 timer soving fordi men EK blir non aldri snarveien ut i verden for meg!
Det er jo nesten umulig å finne bestillingene i SAS sin portal… siden jeg aldri fikk bookingbekreftelse etter jeg bestilte. Men heldigvis fikk jeg en melding fra hotellet hvor heldigvis booking nummeret står …
Jepp. Jeg har laget et ekstra ark i Excelarkwt mitt, hvor jeg noterer bestillingsnummer som kommer opp når man bestiller. Da kan man søke opp i ettertid. Neon ganger (uten å skjønne hva jeg gjør/ikke gjør) så får jeg opp en liste over bestillinger på min side. Men jeg får den aldri opp når jeg vil det selv..
Høres kjent ut og dette også bare at jeg legger bestillingene rett i kalenderen. I dag fikk jeg opp begge bestillingene, men de ble borte igjen når jeg logget på. SK IT? Skulle fått de i appen som bilbestillinger.
Ja jeg finner to av fire på mine bookinger og den ene av de to hadde de altså aldri fått sendt til hotellet litt skeptisk til å stole på at de neste ordner seg i tokyo og seoul men level points frister jo veldig da
Den er ganske utrolig dårlig den SAS portalen, jeg hadde booket noe under midt sjiktet i Santa Monica for lenge siden som jeg selvsagt hadde glemt siden jeg ikke får opp i mine bookinger. Helt til jeg fikk en WhatsApp App som å trykke på en link og bekrefte kort hos 3. part innen 6 timer ellers miste booking. Har ikke vært borti noe så useriøst, når kortet ligger inne på SAS hotels fra før, men tror det har litt med hotellet som ble booket.
Får ikke opp noen fly i begynnelsen av august…. Får jo alltid opp fly via OSL og SVG .. Det må være feil på nettsiden og appen .. Er det andre som opplever feil?
I sommer så er det faktisk bare en daglig SAS flyvning mellom Bergen og Trondheim (kveldsflight). Tro det eller ei. Øker vel mot slutten av august.