Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 02. juli 2026.

Tags:
  1. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    48,667
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Dubai

Straks klart for siste etappe hjem, EK direkte til OSL. Blir greit å prøve deres variant av A350, men regner med soving hele veien etter 3 altfor korte netter på rad!

Ololsen, Earl, EndreD and 7 others like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    48,667
    Bonuspoeng:
    293
    Litt fra businessloungen på B i Dubai, EK sin. First inn og business ut gir ikke F-lounge på videreforbindelse;
    IMG_0546.jpeg IMG_0547.jpeg IMG_0548.jpeg IMG_0549.jpeg IMG_0550.jpeg

Flymunda, Ololsen, Earl and 12 others like this.
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,749
    Bonuspoeng:
    183
    Nettopp sett USA spille seg videre i VM på pub her i Savannah. Fotballinteressen i USA vokser virkelig,det merkes godt på stemningen. Nå blir det spennende å se hvem som går lengst av Norge og hjemmenasjonen. Og Savannah? For en perle av en by i sørstatene:)
    IMG_0018.jpeg
    IMG_0028.jpeg
    IMG_0068.jpeg

4. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,602
    Bonuspoeng:
    183
    Godmorgon frå «solkysten», få seg litt frukost så tusle seg bort på jobb.
    Siste par dager på jobb her, før det blir heimekontor utover. Så blir det Rio på neste jobbtur, ikkje min favorittdestinasjon.
    IMG_0581.jpeg

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    80,892
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    I dag har jeg et veldig spennende møte. Litt sommerfugler i magen. Men skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt.

Det nærmer seg helg, og tempoet på jobb har roet seg betraktelig. Satser på at det fortsetter helt til onsdag, for da starter jeg min ferie.

Har fått litt Vestlandsvær i går og i dag, men det var kanskje greit med litt nedbør for å senke skogbrannfaren.

Ha en fin en!

Ololsen, Earl, EndreD and 11 others like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    48,667
    Bonuspoeng:
    293
    Ertesuppe og reker til frokost, med en veldig snasen frokostmartini mellom;
    IMG_0563.jpeg IMG_0564.jpeg IMG_0565.jpeg

Ololsen, mrtrond, Earl and 13 others like this.
  7. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    12,157
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen på vei til kontoret. Hadde overtakelse på ny leilighet i går, malerteamet er i gang, og etter jobb skal vi kjenne på kontraster med shopping på Thune og deretter montering av bodinnredning.

Heldigvis ferie fra neste uke, så god tid til å pakke før flyttebyrået dukker opp.

Ha en solid en!

Ololsen, Earl, EndreD and 10 others like this.
  8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,898
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Gråvær i dag, så da blir det indretjeneste og muligens en plenklipp etterhvert.

Avbestilte en natt på Risør hotell i morra- var betalt med kupong fra hotels.

Kikka ikke så nøye på vilkåra, men oppdaget at jeg var halvannen time for sent ute til å få refund. Så da ble kupongen på en gratisnatt tapt:(

Ha en oppmerksom dag

9. Froland

Froland Medlem

Likes mottatt:
    223
    Bonuspoeng:
    33
    God kveld fra Fransk Poloneysia.

Da går turen våres her nede mot slutten dessverre. Har reist Tahiti -> Moorea -> Taha'a -> Raiatea -> Bora Bora -> Tikehau -> Tahiti. Innenriks har vært med "multipass" fra Air Tahiti.

Var heldig å få tak i 3stk business bonusbiletter fra Oslo <-> Tahiti. SAS til CDG og videre med Air France CDG-LAX-PPT.

Har i dag flydd fra atollet Tikehau til Tahiti. Å fly innenriks i Fransk Poloneysia er som i gode gamle dager hjemme. Ingen sikkerhetskontroll og alt skjer stort sett i samme rommet på flyplassen. Også fritt setevalg på flyene.

Terminalbygningen på Tikehau.
    upload_2026-7-1_19-46-7.png

Inne med "gate" til venstre i bildet, bagasje rett frem og innsjekk litt til høyre...
    upload_2026-7-1_19-47-28.png

"Bagasjebånd"
    upload_2026-7-1_19-50-4.png

Fra "gate" og ut til flyet.
    upload_2026-7-1_19-51-21.png

Oversikt over Fransk Poloneysia lagt oppå Europa.
    upload_2026-7-1_19-54-17.png

Flymunda, Ololsen, mrtrond and 22 others like this.
  10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    27,488
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra stua.

Kjapp frokost og IF før avreise til kontoret for siste arbeidsdagen før ferien. Rakk å gjøre ferdig alt som 'må' være ferdig før ferien allerede i går, så det blir lav gir og muligens noen time avspasering på meg.
    Håper også å få beskjed fra hifiklubben om ar min nye BT høyttaler har kommet for da kan den bli meg hjem på returen fra jobb. Impulskjøpte den på lørdag da jeg så etter lyd til terrrassen.

Avreise til Nederland i morgen, videre til SXM på søndag. Det gledes stort og har brukt kvelden i går på å stryke lintøy.

Ha en herlig torsdag!

11. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,614
    Bonuspoeng:
    293
    For et trist syn … :(

IMG_5078.jpeg

Ololsen, Earl, EndreD and 9 others like this.
  12. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,528
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra østsiden Rhodos!

Har egentlig kun vært i skyggen bortsett fra en litt lengre snorkletur, men du verden som ryggen ble grilla og stekt :mad: Blir vel å finne en parasol og litt øl for hydrering etterhvert.

Ha en god en - solbrent eller ei!

Ololsen, mrtrond, Earl and 9 others like this.
  13. Sykkelthor

Sykkelthor Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,436
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Scandic Central Gøteborg. Trivelig hotell og trivelig første bekjentskap med Loyal Friend. På tide å kjøre ut til Landvetter hvor bilen skal bo mens vi er på Reunion. Litt mer knot enn å fly fra OSL, men godt under halv pris på parkering, så da får det gå :D
    Er det forresten noen som vet om en øyelege på Reunion? :confused: Slide into my DMs i så fall, som kidsa sier..

Ololsen, Earl, EndreD and 6 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,448
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Det nærmar seg stygt neste flytur. Om under to veker er eg i Sambandsstatane! Fyrst skal det arbeidast hardt. Og ikkje minst må eg hive meg rundt og ordne ESTA. Berre å finne fram lommeboka ja.

Ololsen, Earl, EndreD and 5 others like this.
  15. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    39,272
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo!

Autoreply er satt på jobbmail og det pakkes og pakkes, avreise til OSL om noen timer, men før det må jeg bort på Claes Ohlson og få tak i noen strømadaptere og skjøteledninger samt få levert bikkja til dens sommerferie.

Ololsen, Earl, EndreD and 5 others like this.
  16. ccurrahee

ccurrahee Flyglad!

Likes mottatt:
    40,284
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra en småtravel jobb. Noen besteme seg for å hoste til vel mye på morgenkvisten, da blir det i blant travel med å få pusta litt også.

Så nå er kaffe kald og espressomaskinen står til rens, bra at dagen kan bli bedre utover....

Jeg vil feks fly til Tahiti:)

Ololsen, Earl, EndreD and 4 others like this.
  17. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,339
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke så god morgen fra London. Ankom i går kveld med hotell booket via sas, men park plaza hadde ingen anelse om at vi skulle dukke opp og fant ingen booking..

"Kundeservice" på denne sas siden er er chat der man må vente i timesvis så jeg endte opp med å måtte betale første natt på nytt for å få et sted å sove. Nå starter første dag med å vente og forklare på nytt i resepsjonen hva som har skjedd. Allerede betalt fullt for 6 netter her så er veldig spent på hva løsningen blir.. kjenner man blir rimelig forbanna rett og slett:mad: og det frister jo å kansellere alle fremtidige bookinger gjennom sasportalen også.

Ololsen, Earl, NoLimit and 5 others like this.
  18. ccurrahee

ccurrahee Flyglad!

Likes mottatt:
    40,284
    Bonuspoeng:
    293
    Går ikke selve bookingen gjennom Expediagruppen ( hotels.com) hos SAS? har du status der så er de ofte raske på telefonen, det kan jo være en ide å høre?

Ololsen and Flyvende_mare like this.
  19. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,339
    Bonuspoeng:
    93
    takk for tips!

20. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    27,488
    Bonuspoeng:
    183
    Dette suger.
    Fant du bestillingen i sas sin portal? Jeg tok en titt for min egen bestilling til søndagen, fant den ikke i første omgang... viste seg heldigvis at det var en tastefeil fra min side, men at jeg ser bookingen nå er da kanskje ingen garanti for at de på St Maarten gjør det? :D

Earl and Eddie47 like this.

Del denne siden