God sånncasnartmiddag fra Bergen?. På vei til det Sørlandske med tilløp til litt uklart syn. Er i rekonvalesens etter en "operasjon" for "båndkeratopati". Tilstanden kan ikke anbefales (til noe annet enn "krash-slankekur")
Jada, man får selvfølgelig effektiv lokalbedøvelse, men når øvre hornhinnen skal løses opp og skrapes av(!), + EDTA, (en firverdig organisk syre som løser opp kalkkrystaller) tilsettes i flere omganger.......blir det til slutt en pris å betale.......
For min del begynte jeg for sent med smertestillende (dvs. lokalbedøvelsen hadde gått ut før "Tramadol''en" begynte å virke. Nærmest i ren desperasjon tok jeg en dose Tramadol til 2 timer *før* jeg burde, og fikk full score på "vanlige bivirkninger: svimmelhet og kvalme".......Derav slankekuren.
Jeg klarte heldigvis å tilpasse dosen etter hvert, og "Om morgenen den 3. dag sto han opp"
Nå har jeg fått fjernet "bandasje-kontaktlinsen", smertene er borte, og det er raus marinering med øyedråper som gjelder.
Har hatt noen få økter med å se etter CT-tur -uten at noe veldig fristende har dukket opp.
Ha en fabelaktig torsdag!
Vis alt...