TORSDAG

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stig-Roger, 01. febr 2018.

1. Stig-Roger

Stig-Roger Frokost-frik

Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    En riktig god morgen fra Trøndelag. Etter en god frokost på hotelet, setter vi snuten mot ARN med SK 2427, og etter et par timer i Stockholm vender vi nesen mot LAX med SK939...Cava frokost i dag,,, men det går jo bra :) ;-) Ha en fin fin dag ......

2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,296
    Bonuspoeng:
    183
    I USA er det fortsatt Onsdag!

Har kommet meg på plass i sete 3K på LH459 og er klar for å dra til München!

Lang dag, som startet på YVR, videre til SEA og nå SFO.

På SFO måtte jeg gjennom den dårligste fast tracken jeg noen gang har vært med på. Når jeg kom ble man bare sluset inn i økonomi-køen litt foran resten, men så åpnet de en egen sikkerhetskontroll for fast track-delen. Hva gjør de så før noen har fått gått inn i den delen? Jo, de slipper inn 20 personer fra den vanlige køen inn i fast tracken. Har du hørt om noe så idiotisk? Helt håpløst.

CrotchRocket and Kristian like this.
  3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,331
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    På plass på jobb , med rykende fersk kaffe. Spaserturen til jobb ble til skyss da en nabo som jobber i nærheten tilbød å sitte på. Så da sitter man her da...:)
    Spent på om tallenes tale tilkjennegir "all-time high" for oss i dag...;)

Ha en fortreffelig dag :D:D

Berlioz and Kristian like this.
  4. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,523
    Bonuspoeng:
    183
    En riktig god morgen fra Jomtien Beach. Her er det 28 grader i lufta og 27 i vannet. Ønsker dere alle en riktig fin dag. :)

78662305.jpg

5. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,631
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! 28 grader... Her er det -1, er ikkje rart misunnelse er ein folkesjukdom. :)

:) Dette opplever vi heile tida når vi brukar Avinor/Widerøe/*G sin fast track på OSL. For ein som er oppvaksen under eit strengt søndagsskuleregime og med jantelova hengande over hovudet er det ikkje så enkelt å presse seg inn i køen dei matar inn i fast track. Snøfting og blikk som kan drepe... det krev trening å ignorere slikt. :)

Ha ein fin dag alle sammen!

Eddie47, Kristian and ArthurDent like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,538
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra T-banen.
    Mye snø gjør at ting ikke fungerer helt som det skal. Så nå har jeg ventet 25 minutter på en bane som går hvert kvarter..
    Jaja, kommer kanskje på jobb om en stund.

Snart helg! Heldigvis.

Stig-Roger, Kristian and ArthurDent like this.
  7. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontorkrakken. Skal bare avlevere en torsdagshilsen og litt bekjennelse av dårlig planlegging, før det blir "all work and no play". Har jo for lengst en CT tur til Palau i boks (igjen hat tip til Are). Siden det har gått opp for meg at jeg pga poengfangsten i fjor -og nokså nyerhvervet SAS MC har muligheter for "fly premium" worldwide i biz, slo det meg at jeg også kunne fått meg en fin bonusreise til USA ( Boston) til et familiestevne i høst. Hadde akkurat begynt litt rutesøk da jeg fikk en nagende følelse angående datoen. Og ganske riktig: På datoen for familiesamlingen er jeg (og min bedre halvdel) her: https://www.facebook.com/mabungalows. :cool: Får se om jeg kan finne et påskudd til en annen tur. :rolleyes: Når sant skal sies var det nok ikke så lett å få til den Ole Brum'ske løsningen (Jatakk, begge deler"): CT turen måtte legges til kånemors høstferie... og der var jo familiesamlingen plassert også.:(

Berlioz and Kristian like this.
  8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,170
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdagsmorgon frå Aust-Finnmark!

Etter to varulvkveldar (fullmåne som er så lys å sjå på at ein må myse kraftig (og kanskje ule litt til)), har det skya over og no snør det. Sjølv om vi skriv 1. februar, er det enno tre–fire månader att med vinter her i høgget :)

Elles har eg servert litt leverpostei til nabokatta som innbiller meg [ja, meg] at ho har fri tilgang til mine gemakkar. Sånn går no dagane... :rolleyes:

Sidan eg ikkje heilt var i vater datomessig i går, trudde eg at det var 22 dager til Argentina-tur, men det er jo pinadø berre 15 dagar igjen! :D

Ha ein fin dag, folkens!

Earl, Travellingalf, Berlioz and 2 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,987
    Bonuspoeng:
    293
    Bortsett fra at det er snø i gatene ..
    så er ikke Oslo været bedre enn Bergensværet ..

Berlioz liker dette
  10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,368
    Bonuspoeng:
    183
    Vi freser og vi freser. Hvitt og tørt, hvitt og vått. Til helgen må hyttetaket avlastes, for den eldste delen er det gang nr 2, på fire uker!
    Rent flymessig fikk jeg i går vinklet inn EVA i vårens hjemreise (jada, utreise først, selvfølgelig) fra BKK. Må bare dra bort til TPE først, men vi rekker en tur inn til Taipei 101, så da har vi vært der også.
    Ha en fin dag, tørre eller våte, alle!

11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Nuvel, de siste ukene kan ikke sies å være representativt for gjennomsnittsværet her da @Eddie47 ;)

ArthurDent liker dette
  12. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,404
    Bonuspoeng:
    293
    Torsdag ja! Da er det to dager igjen til termindato her i gården, men foreløpig ingen tegn på at lillebror skal innfinne seg med det første. For min del må han gjerne vente til onsdag i neste uke (optimal dato med tanke på min fødselspermisjon), men det er ikke sikkert mor er like klar for det...

Ellers har man fått levert inn madamens bil til grundig shining i dag. Første gang jeg prøver Handz On, men skal man dømme etter aktiviteten der og resultatet på de ferdige bilene så ser det i alle fall lovende ut.
    Så blir det EU-kontroll i morgen og viss alt ser bra ut så blir vel bilen lagt ut for salg i løpet av helga. Håper å få solgt den rimelig raskt siden forventet ankomst på den nye familiebilen er andre halvdel av februar.

Ha en fin dag og god tur til de som driver med sånt!

Kristian and Berlioz like this.
  13. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,028
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag ettermiddag.
    En kollega skulle i dag fly OSL-CPH-SFO I SAS Plus (privat tur) men pga forsinket ankomst på Kastrup rakk han ikke flyet til SFO. Jeg tror det var forsinket pga været. Han ble booket om via Chicago i SAS Business og økonomi (tror jeg) videre til SFO. Han blir da veldig forsinket til SFO, mister leiebil-bookingen og muligens en hotellovernatting.
    Er det noen muligheter for at han kan bli kreditert poeng for C fremfor Plus?

14. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    De gangene jeg har blitt booket om til høyere klasse eller bookingklasse har jeg fått poeng etter ny klasse. Senest i høst hjem fra Roma. Oppinnelig ungdomsbillett, booket om til go-flex klasse. Fikk poeng etter ny klasse.
    Om dette er tilfelle eller om jeg bare har vært heldig vet jeg ikke.

DanH liker dette
  15. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,028
    Bonuspoeng:
    113
    Er det automatikk i at EB-nummer blir med videre på boardingpass eller risikerer han å måtte kjøre en case mot ebretro?

16. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    I mine tilfeller ha nummeret fulgt boardingpasset.

Del denne siden