Torsdag : Uten Torsdagstråd?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 12. mars 2026.

1. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,790
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hverdagen.

Ikke så ofte det ikke er en tråd før jeg kommer med på for tiden. Så da får jeg starte dagen.

Det blir ikke nærmere flyving på meg en at jeg må lete etter litt billetter.

ha en flyvende fin dag.

2. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,755
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Skal ut å fly med den ene av fem Lufthansa-maskiner som går i dag (resten er kansellert pga streiken til pilotene). Null kø hos hverken SAS, AF/KL eller LH/LX i innsjekk, men lenger kø for alle skibagene. Uansett er jeg egentlig bare glad for å komme meg av gårde i dag (håper ikke den setningen jinxet flighten). Kantinen er ganske så full og veldig fritidspreget i dag. Er jo bare torsdag.

Calling, EndreD, Ololsen and 11 others like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,314
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.
    I helgen skal de siste 6 av 10 julekalenderklipp flys inn. Er bare litt usikkert om det blir solotur eller om fruen har kommet til hektene og blir med. Vi får se an formen hennes utover dagen i dag, samt i morgen.
    Ellers er det lite å melde herfra. Gleder meg ikke til en tettpakket møtedag, men slike dager må man bare bite gjennom i ny og ne, så kan ekte arbeids gjøres på andre dager :p

Ha en fin torsdag!

4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,974
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Folket er vel opptatt med å skrive TTT handlelister i stedet for å poste på IF. Det kan være lurt. Gransking av spiskammeret viste at basisvarer som er lett å rive med seg i poengjakten nok kan vente en måned eller to.

Ha en fin og nøktern dag!

Calling, EndreD, Ololsen and 12 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,602
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Kaffe i koppen, bråkemusikk på anlegget, og jobb på PCen. (Og litt IF da..)

Må se om jeg får endret på neste helga tur til BER uten for store kostnader, da jobben har kommet i veien for fritiden.. Hater når det skjer!

Også må jeg bruke litt tid på å finne noen spennende turer til høsten. Har et par "halve" reiser som må kompletteres med utreise eller hjemreise.

Ha en fin en!

6. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,265
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bortekontoret.

Skulle visste tatt morgentrim i dag, istedet for den planlagte etter jobben. Nå skinner solen (såvidt), mens det er meldt ruskevær i kveldingen. Er en viss fare for at man avlyser trimmen, da. Kan vel ikke forvente at man skal løpe i motvind heller... ;)

Ha en flott dag!

Last edited: 12. mars 2026
    Calling, EndreD, Spielhaug and 9 others like this.
  7. Teknolai

Teknolai EBD

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hjemmekontoret.

Rolig start på dagen med denne interessante videoen:
    Sikkert kjent stoff for mange, men jeg lærte mye artig historie om SAS jeg ikke kjente fra før.

Ha en fin dag!

MariusJS, Calling, EndreD and 10 others like this.
  8. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,127
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra regnbyen Bergen. Alle bilder herfra om finvær er fake news, for her blåser man avgårde som bestemor skogmus, i tillegg til at man blir kliss våt på turen. Langtidsvarselet ikke så veldig lystig det heller :confused:

Helt glemt hvor tettpakket en del SK-flighter på OSL-BGO er med gull og oppover, men på overfarten med SK så var 70% boarding ferdig før de åpnet gruppe to. o_O

Ha det kjekt, med eller uten regnvær. Forresten godt at det ikke kun er Inter som dummer seg ut oppi Bodø. Utrolig imponerende det de driver med der for tiden.

Calling, EndreD, Ololsen and 9 others like this.
  9. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,127
    Bonuspoeng:
    183
    Fryktelige greier, har gått glipp av 3 Inter-kamper pga at jobb har kommet i veien for turene. Men på en måte positivt siden de tapte alle 3 :D

Calling, Spielhaug, Flymunda and 4 others like this.
  10. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,284
    Bonuspoeng:
    183
    Medium til laber morgen her i København. Potte forkjøla og knasker Ibux og Paracet her jeg er på vei til dagens møter. Håper de ikke drar ut i tid for min del og at jeg kan bytte meg inn på en tidlig flight hjem!

Calling, funkenstein, EndreD and 9 others like this.
  11. jonss

jonss Metaprokrastinator

Likes mottatt:
    1,274
    Bonuspoeng:
    93
    Nerdegøy: Fant et tilsynelatende svært eksklusivt hotell ved en tilfeldighet ;)
    Fin strand.

GHA Aalborg.png

Calling, EndreD, Sonictravel and 7 others like this.
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,297
    Bonuspoeng:
    293
    Møkkavær på solkysten IMG_0263.jpeg

Calling, EndreD, Sonictravel and 8 others like this.
  13. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,033
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Skal på siste ettermiddag på jobb før langfri- har et menneske på opplæring på kontrollrom.

Lar hen styre sjappa, mens jeg må printe ut ymse billetter, skrive huskelister og annet hyperviktig før avreise Mia lørdag:p

Ser SK 953 har minst 8 billetter i biz for salg ennå- så håper å oppgradere fire pax fra premium med poeng?

Får handle noe tørrvarer på TTT i dag

Ha en optimistisk dag

Calling, funkenstein, EndreD and 8 others like this.
  14. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,006
    Bonuspoeng:
    293
    TTT FTW.
    indahla out

T-13 Japan

Calling, Sonictravel, Ololsen and 5 others like this.
  15. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    2,050
    Bonuspoeng:
    93
    God TTT fra AF814, på vei til NBO. Nå taxer vi til rullebanen på CDG. Setet er 1A på en B787-9.
    Hva skal man i Nairobi? Nei, si det…

IMG_2281.jpeg

Calling, haifinn, OttoL and 10 others like this.
  16. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,011
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Har noen fridager til uken som jeg i tur og orden snusfornuftig har resonnert meg bort fra MR, miles eller annet gøy. Men jeg burde få brukt en CT før 31.mars, så kanskje…? Legger forøvrig merke til at det er ledig 23.mars OSL-EZE i LH F for 118k M&M dersom noen vil kjøpe miles og fly F :) Sånn drømmer man dagan bort!

17. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,239
    Bonuspoeng:
    293
    Såvidt fortsatt god "morgen" på dette bortekontoret, pga tidssonene.

Pleier ikke å gjøre mye turist-aktivitet i London, men i dag skal familiens 2 yngste tas opp med opp hit en tur. Sist gang de var der nådde de knapt opp til rekkverket, så det stod på ønskelisten igjen nå som de begge er "unge voksne"...

Ikke fly på noen dager, men det er bare bra. Hvem vil vel forlate London?

Den godeste Dr Samuel Johnson sa i 1777: "when a man is tired of London, he's tired of life". Kunne ikke vært mer enig :p

upload_2026-3-12_11-56-4.png

Calling, Teknolai, haifinn and 6 others like this.
  18. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,284
    Bonuspoeng:
    183
    Tidlig ferdig med dagens møter, prøvde å bytte flight i app på vei til flyplassen men det funket ikke.

I stedet for å gå rett til lounge for å vente i tre timer tok jeg den lange turen ut til ytterst på A gate. Her hjalp en hyggelig dame meg ikke bare med å komme med et fullt 13:00 fly hjem, men oppgraderte meg også. Om jeg ikke har hatt motivasjon nok til å opprettholde EBD bringer slike opplevelser den i alle fall tilbake, cudos SAS!

Berlioz, Calling, Teknolai and 6 others like this.
  19. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,312
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag!

Snart 14 dager siden hjemkomst fra SIN. Føles lenge siden og skulle jo gjerne ha hatt en ny ferie? Nuh vel - får vente til påska og med dertil nordlig utflukt til KKN.

Helga banker vel snart på døra!

Berlioz, Calling, Sonictravel and 7 others like this.
  20. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra sentrum i hovedstaden. På dette forumet bør jeg kanskje spesifisere at det er hovedstaden i Norge jeg prater om.

Her er det hektisk innspurt på jobben før jeg i morgen skal fly ganske langt og besøke et nytt land. Det blir det første nye landet i år, så det er nok på tide om jeg skal klare å nå målsettingen om minst 5 nye land hvert år.

Første TTT-handel på Kiwi er unnagjort. Meny tas etter jobb.

Burde nok stikke hjem og pakke snart.

God torsdag, alle.

Berlioz, Calling, holmen and 6 others like this.

Del denne siden