God sen kveld eller tidlig morgen dere. Det er over midnatt og jeg konstaterer at det går hardt utover deo lageret til mitt nærmeste Apotek1 med både salg og 50% trumf. Lett frustrerende at verken Meny eller Apoteket tar Amex i nettbutikkene. Utenfor har vinteren forsøkte seg på et comeback. Uten at det ble nok til å være plagsomt for en ensom syklist i går kveld. Gå bananas folkes. Det er TTT og 18% eller så på bananer.
God morgen i snøværet! Her har det kommet ca 20 cm allerede, og mer skal det bli! I dag blir det hjemmekontor. Nyt torsdagen, det er straks helg! Og vår?
Utsikt frå dagens frukostbord. Varsles om kaos i Oslo, her det har kommet nokre få cm med snø! Heldigvis kan apostlenes hester benyttes til jobb, og håper det er rydda til retur til Valdres! God TT- torsdag,
God morgen fra Sølvbyen. Strømbrudd og brøytebil av veien, her blir det nok mange som trenger en god deo! Vi drikker oss til mot med kaffe, og så blir det å angripe "infernoet" med snøfreser. Ha en frisk og vårlig torsdag!
God morgengry Oslo, ca tretti cm nysnø utenfor og det laver ned, skal straks ut å kjøre så det kan bli spennende, ha en super torsdag!
God forferdelig torsdag. Kjenner at jeg nå blir mektig lei om det skal bli vanskelig fremover å booke award reiser via mail og som har gått problemfritt i flere år. Vi alle kjenner jo til Vibeke men de siste gangene nå har jeg fått svar i fra andre konsulenter enn hu. Først ei Louise som fikset routingen jeg ville ha på en tur bestilt i juli i fjor, så ei Jani for noen uker siden som også fikset routingen jeg ville ha. Men idag, så traff jeg desverre på ei Lenette, og hun sier det man får høre når man har ringt CT telefonen at de kun kan søke OSL-SGN..
God morgen fra hjemmekontoret! Sitter klar for å ta imot (ny?) kunnskap om rikets digitale sikkerhet, for NSM streamer sikkerhetskonferansen i dag. Ellers på menyen: deo, TTT og ja, det var vel egentlig det. Det blåses så mye her at grilltrekket har revnet! Så kanskje ut og kjøpe nytt eller materialer til nytt etterhvert også, er bare at grillen er så stor at vi måtte lage trekk selv fordi vi fant ingen som passet. 180cm i bredde er visstnok uvanlig Ha en flott dag!
Yo fra hjemmekontoret i snøkaoset. Godt nøgd med salg av leiligheten, så nå er det bare å bruke hele overskuddet på pappesker. Neida, joda... I morgen skal jeg ut og fly, og selv noe så dagligdags som TRF-BGO blir banalt eksotisk i disse dager Ha det kjekt
God formiddag. Snøkaos... Ja kan vel si det, tok bare en snau halvtime ekstra til jobben. På veien begynte en å telle, 3 lastebiler, 5 personbiler og 2 busser som var stuck. Glemmer noen at vi har vinter i Norges land? Har ikke de vinterdekk(de som koster sånn 4-5tuser kr stk) og 4x4 TTT YES blir shopping. Halvdag på jobb og The Thief, alkhol fritt Ha en super dag videre.
Janni har fikset det jeg ønsker så langt. Ikke så mye erfaring med de andre du nevner, men trist om dette er fremtiden til diamant mailen
Det sier litt om hvor dyktig Vibeke var når Sas nå må ansette 4-5 nye til å gjøre samme jobb som hun gjorde alene. (I tillegg til at de er «udugelige»)
Go formiddag fra Trondheim Det blåser greit enda her , men håper det løyer litt til i morra, da turen går til hytta. Ser ut som det blir litt deo idag i tillegg til den vanlige TT-handlingen. Trenger alskens frukt,grønnsaker og fisk ser jeg Ettermiddag blir det litt innejobbing og flytting av ting over i plastkasser- Ha ein framifrå dag
Syns fortsatt det er HELT utrolig at enkelte konsulenter kan booke leg for leg og andre søker OSL-SGN. Har de gått på to helt forskjellige opplæringskurs? Er jo samme med CT telefonen, legg på og ring på nytt til du får tak i en som kan gjøre det. Burde jo ikke være sånn i det hele tatt. Men man kan se på emne feltet at den har ett langt referansenummer bak seg, så hvis man svarer på en gammel mail og bruker samme referansenummer så vil det mest trolig gå tilbake til den konsulenten som sendte deg mailen. Så skal forsøke det nå da, og sende svar tilbake til Jani som jeg mailet med for noen uker siden å se hvordan det løser seg..
God føremiddag frå Sunnfjord. Her er det snøfritt og fint og snart skal det handlast deodorant for dei neste par åra. Trumf må ein ha skal det bli tur, og det skal det. Vi får håpe det stemmer at det skal komme millionar av vaksinedosar inn over grensene utover våren. Berre ikkje ein eller annan svensk vikarlege køddar til oppleget. Vær på vakt, @drsyk.
God dag fra Trondheim. Dro på denne gangen og bestilte leveranse fra Meny på TTT, som sikkert er her hvert øyeblikk. Rakk heldigvis å fjerne deodorantene fra ordren før fristen, så da ble det deodorant-bonanza fra Apotek1 i stedet, nå som det er knalltilbud der.