Torsdag, som nesten er tidligfredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 30. april 2026.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,699
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontorstolen i Oslo sentrum.

Solen skinner, så her myses det på skjermer, mens kaffen nytes og nyheter scannes. Det blir visst en lang dag på kontoret, siden det går rykter om lite jobb på fredag.
    Står ellers foran årets første par grilldager på balkongen, det er alltid hyggelig å sesongdebutere Weber'n.

Ha en flott torsdag!

Kristian, Wiolenze, Rscott and 10 others like this.
  2. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    4,584
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et godt forsinket tog inn til Oslo S!

Dagen skal stort sett tilbringes i fly eller lounge, OSL-CPH-ATL-MCO kommer til å ta tid. Jeg satser på at verken Fy eller Bande Nor forsinker meg videre til Gardermoen, heldigvis har jeg bakt inn en gabske grei sikkerhetsmargin.

Ha en strålende dag i solskinnet - det samme hvis det ikke er like fint som på Østlandet.

Kristian, funkenstein, Rscott and 9 others like this.
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,442
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra DMZ! Lang dag går mot slutten, har hatt guidet tur i grenseområdene mot Kim. Kim då? Alltid gøy med litt Haugesundhumor :D
    Middag i går kveld ble en sjappe der de grilla og kokte ved bordene, skalldyrsuppa ble tilberedt av levende ingredienser. Vesla likte ikke helt den stakkars akkaren som kjempet for å komme ut av gryta. Men det smakte godt til slutt!
    Idag må vi tilbake for å spise dumplings. Ellers på med turboen for å oppleve mest mulig før hjemreise! Ha en effektiv dag!

4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Solen skinner, og vi har sjekket inn morgendagens flight til TRD. Å sjekke inn på Royal Garden blir verre, der ble det streikestengt. Prinsen hotell derimot stod klart til å ta imot husløse, i hvertfall har vi fått to bekreftelser på at vi er velkomne.

Ha en fin dag!

Last edited: 30. april 2026
    Kristian, Calling, Wiolenze and 9 others like this.
  5. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,430
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Tilbake etter tur til Gdansk med Ryanair. Det var overraskende effektivt, no dillydally..

Fikk treseter nødutgang alene begge veier. Kosta jo tross alt en 50-lapp ekstra å sitte der.

Effektiv "order to seat" i app- fikk levert drikke og snacks insta i marsjhøyde. Resten måtte vente på tralla.

Tok et par middagsutlegg for 11 personer også, så nå kom CT inn.
    Tror jeg gikk noen hundre i minus pr middag, å regne om fra Zloty til Nok + tips, etter en fuktig middag var visst ikke så lett for alle.

Nuvel-

Kristian, Calling, Wiolenze and 10 others like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,714
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Lilleby stasjon (evt togholdeplass...).

på vei til Værnes, for en 4-dagers tur med fokus på bryggerier, øl og sjokolade. Det gledes!

Ha en fin torsdag ::)

Kristian, Calling, Wiolenze and 10 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,049
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Sofia.
    Som @kjeeli har nevnt i reisebrevet, så er det litt trist vær her. Vi har tydeligvis valgt feil helg å reise bort, for hjemme er det nesten sommer. :rolleyes:

Jaja. Kan ikke alltid være solskinn på oss to. Vi skal uansett klare å kose oss. Akkurat ferdig med frokost på en nyåpnet kafe ved siden av. I det jeg ventet på kaffe "to go" kom en mørk Mercedes med tre små barn, en mann og en stor mann med propp i øret og pistol i beltet. De skulle visst også spise frokost/lunch. Lurer veldig på hvem det var. Kanskje jeg har møtt Bulgarias største kjendis? Hvem vet.

Ha en fin en!

Kristian, Spielhaug, Calling and 6 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,686
    Bonuspoeng:
    293
    Sikkert noen kjendiser her også .. i alle fall mange turister her på solkysten
    T-4….. ,men først skal hele slekten, fra Nord-Norge (Trondheim) og prærien (Hønefoss), samles på solkysten for felles hygge og mitt Amex-kort.
    Godt det er helg IMG_0571.jpeg

Kristian, Spielhaug, Calling and 4 others like this.
  9. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,949
    Bonuspoeng:
    293
    God smart / snart helg :)

T-2 til LHR

10. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,420
    Bonuspoeng:
    183
    God langhelg fra landstedet!

Skal se om det blir en torsk eller to etterpå. Intet nytt å melde flymessig fra denne kanten, neste blir på sensommeren.

Passende med sommerøl

17775493846115964713256834888326.jpg

Kristian, Spielhaug, Calling and 5 others like this.
  11. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,769
    Bonuspoeng:
    183
    Det var ikkje han til venstre vel? For eg er usikker på om han er kjendis, men han er sannsynlegvis verdsrekordhaldar i å tømme nattklubbdass på kort tid for at ein stakkar skal få tisse i fred utan innblanding av bermen.
    Screenshot_2026-04-30-12-37-59-86_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
    På OSL og akkurat gjennom passkontrollen på veg austover via SAW. Pegasus har historisk sett ikkje vore spesielt generøse med loungetilgang, så det blir nok kun ei styrepils før boarding. Heldigvis drar eg inn meir enn 10k BolBol på denne turen, så gratis ostehorn på neste flight er plutselig synleg rett over horisonten.

Ha ein fin dag & God helg alle sammen!

Last edited: 30. april 2026
    Kristian, Spielhaug, Berlioz and 6 others like this.
  12. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,710
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Øvre.

Årets første bad(utendørs i Norge) er unnagjort. Koselig selskap av 2 nysgjerrige gås som har tatt turen fra Canada;

IMG_9610.jpeg

Kristian, Spielhaug, Berlioz and 6 others like this.

Del denne siden