Noen har i sin iver meldt meg på et frokostseminar.. alt for tidlig! Jeg hadde egentlig glemt det, men fikk en påminnelse i går og så fortalte min datter at hun skulle dit også og da ble det sånn. Har gått ned i byens kuldehøl.. Kanalveien, men det er skyfritt og flott vær Du verden
God morgen! Torsdag, og nok en dag på hjemmekontor. Må få unnagjort en del arbeid som passer best uten forstyrrelser. (Også får jeg vasket litt klær) Ha en fin en!
Hard dag på stranda i dag, er fortsatt hos Waldorf Astoria; Utsjekk om en time, så blir det noen timer på Intercontinental Dubai Marina før det i natt blir hjemreise med LX243 i 1K
God dag fra Bergstaden. Her er temperaturen tilbake på 30-tallet etter et par dager hvor vi nærmet oss ensifret. Godt det ikke finnes større planer enn å bære inn ved. Ha en mildere dag!
God formiddag fra ALC. Litt frokost i loungen før SAS tar meg til OSL. 7 rader biz i dag, så populært er det. Ha en flott dag folkens!
God ettermiddag fra Nairobi hvor blåturen med gutta har startet. Det ble seint i går. Utrolig morsom kveld på en av roof top barene i Westlands. Vi rekker en kveld til her før vi flyr videre i morgen
God morgen fra Syden. Vi er jo en time bak kontinentet så her har solen akkurat begynt å dra oss forbi 20-tallet. Fortsatt to hele dager før vi også må begynne å bære inn ved. Nydelig hotellspandert middag i deres topprestaurant "the View' i går. Belønning for å være på H10's øverste fordelsnivå. Nå har de varslet forbedringer i sitt clubprogram. Håper de ikke har lært av SAS. Ha en fin torsdag!
Torsdagshilser fra kontorstolen. Her dukket det opp en hyggelig epost fra Swiss på morgenkvisten: ble jammen meg oppgradert til F, på BKK-ZRH, om et par måneders tid! Kostet meg kun 2 evouchers (i tillegg til den betalte C-billetten, men den er jo historisk kost…). Med svært begrenset tro på at upgrade'n ville gå igjennom, var dette en uventet og velkommen humørboost. Hadde vel egentlig innfunnet meg med at min siste flight i F, ville være den med TG i 2024, på tampen av den gode gamle "SAS-i Star Alliance-tiden" (sukk…), så dette blir artig. Ok, det blir ikke besøk i F-loungen på ZRH, men beggars can't be choosers. Keep hope alive, folkens, det kan altså dukke opp positive overraskelser.
God morgen fra Atlanta Delta Sky Club. Gin&Tonic kl 08:39 på 0 grader utendørs slår ikke feil Helt greit flymekka
Over hos Intercontinental og en liten tur innom Club Lounge; Fikk med meg afternoon tea også før i dag;
God formiddag fra Peru frokosten her har fått meg sunnere i kosten, en på lenge. Brød og kakeseksjonen, er lite fristende. passer veldig bra, på mystisk vis har kroppen blitt større det siste halve året. Så da er det tilbake til litt trening og mer protein og grønt grønt i kosten. Gårsdagen tok på huden, med mye sol og sightseeing, planen i dag er Branco litt museum og god lunsj.
God kveld fra Plankebyen. Har gått i ett i dag. Både jobb, middagslaging, kjøring til aktiviteter, mere jobb og mye annet jeg ikke kommer på i farta. Først nå er det tid for IF. Lite flyrelatert på agenda i dag, men tikket inn en epost fra Bjerke om at jeg endelig kunne komme på liste for en Rolex OP 41 jeg har hatt lyst på gaaanske lenge nå... Fyller 4 runde neste måned, men gaven til meg selv må jeg vente på inntil 2 år. Uansett så er innslipp på lista en gave i seg selv. Straks helg! Ha en fin kveld videre folkens!
Fantastiskt HON-service på DXB, vel plassert i F avdelingen på loungen ca 15min etter ankomst selv om det var tog til D-gates. Slipper C-bermen: Drikkeutvalg og meny;
God kveld fra Delta lounge Miami. Passe kjipt matutvalg, og de skal ha betaling for mye av barvarene. Får pelle seg fra H til F17 snart. 1d på Frithiov viking venter