Varmen sniker seg sakte tilbake til storbyen shortsen er på og brenneneslene er tilbake på vei til garasjen. Selv leter jeg etter Vietnam til høsten, det er ikke så lett Ha en fin sol sommer og flydag !
God dag fra Seogwipo, Jeju! Deilig å sove i skikkelig seng igjen, hele gjengen sov i 10-12 timer. Det ble en sen brunch og nå blir det bassengtid før en skikkelig klassisk Jeju middag senere.
God føremiddag frå Bestlandet som badar i opphaldsveir. I dag er eg heime med ungane, og madammen har allereie ringt og gitt beskjed om kva som skal vaskast, støvsugast og hengast opp. Det er vel berre å hive seg i kalosjane og få det gjort, men som god sunnfjording skal eg ete fyrst. No nærmar det seg faktisk ferie!
Det nærmer seg ferie også på siden av landet med hovedsetet. Bare dagen i dag og morgendagen som gjenstår før man kan sette et etterlengtet OOO, dog frykter man innbokser på returen, så må vel følges med, om enn tillate seg å svare litt mer så som så. Ellers spennede å se hvem som kommer inn for Anko, og om det endrer nevneverdig retning fra neste år? Blir vel ikke usannsynelig noen av eiernes egne og enda mer sammensveising. Par møter står på agendean og stuss av manke, ønsker alle en finfin en!
Morn fra Illinois. Klokken har bikket 0600, og jeg er våken. Så da er det vel på tide å starte dagen? Skal kjøre et stykke i dag, så etter en dusj og sånt, så skal jeg finne en kaffekopp. Ha en fin en!
Morn fra hotellsengen. Første kaffekopp er drukket, flere vil følge. Butikken åpner om 40 minutter og jeg kunne tenkt meg ferskt brød til frokost i dag. Planen for i dag er 'vi finner ut av det'. Ha en fin torsdag
Blir det en tur til South Dakota og Mt Rushmore på denne turen? I så fall kan jeg anbefale en tur innom Deadwood (eller lignende gammel westernby) om du skal videre mot nordvest etterpå. Ser nå at det var en time forbi Mt Rushmore, så ikke helt sikkert at det er verdt det om du ikke uansett skulle forbi videre til Wyoming.
Nei, jeg kommer meg ikke så langt vest. Men har planer om det for neste tur! Stor fan av tvserien Deadwood, så det står på listen!
Solen har stått opp på Bonaire også, god torsdag! Det regnet heftig en stund på natten, men vær blåser fort forbi her så nå ser det bra ut igjen med bare restene etter regnet igjen: Frokost og så bort til dykkesjappa hvor ungene skal igang med PADI Advanced Open Water kursing. Vi handlingene kommer nok til å innkvartere oss på solstoler/ cabana i nærheten mens det pågår.
Go’ættmedda fra Helgeland! Diverse forefallende utført Straks sette ut båt, og dra noe fisk. Deretter latskap, for det må man når det er ferie!
Nok en dag uten særlige plikter, har ikke vært innom hjemmekontoret men tok ett Teamsmøte fra senga i dag tidlig. Avslapning og middag ved Honsjøen;