Er det ingen som har oppdaget at det er torsdag? Gratulerer med dagen de som er involvert! Dette blir en fin dag på solkysten!
Det er torsdag i Sunnfjord òg. Eg er stiv i låra, og tydeligvis ikkje bygd for toppidrett. Eg har lyst på flytur!
Hei fra hjemmekontoret. Hele 0 møter i dag, solen skinner, alt er bare velstand!? Kjekt å bli minnet på Samefolkets dag, for jeg lurte på om middagen skulle bli kylling-, biff- eller reinsdyrbasert. Så det får bli sistnevnte, fint og pragmatisk. Hele 24 dager til neste flytur. Kun til Amsterdam og til og med bak den foreløpig virtuelle gardinen. Men, bedre det enn å ikke fly. Ha en fin torsdag!
God ettermiddag fra kontoret. Solen skinner, og det går i ett på jobb. Vi som ikke har helg hele uken har (innimellom) for lite tid til å være på IF. Snart siste møte for dagen, før trening og så lønningspils. Skal teste Thon igjen, da det var både billigste og nærmeste hotell for anledningen. Ha en fin en!
Morgen hilsen fra et annet urfolksfolks land. Tenkt at danskene snart blir urfolk i USA. Blir det assimilering eller egen representasjon på Capitol Hil. T- 2 til United. Må de være like tomme som på vei ut….
God ettermiddag fra en solfylt hovedstad. 12 dager til neste utenlandstur. Litt for lenge, så må se om jeg kan finne på noe før den tid...
God morgen fra Hillside spot i sørlige delen av Phoenix hvor de har veldig bra Chorizo scramble for de som måtte lure.
God kveld fra Numedal. Tidlig helg og hyttetur. Middagen ble en pakke med det nå ikke-stigmatiserende navn Vilti. Uten baktanker på at det var samefolkets dag. Det smakte bra, med grønnsaker, poteter og tyttebær. Kanskje noe for SAS nå som de snart skal i gang med ordentlig forretningsklasse? Fortsatt T - en del til TRD. Ha en fin kveld!