God morgen fra MUC En kort natt hjå Hilton på flyplassen, straks påtide å bevege seg til terminalen for en kjapp frokost og en 2 timers flytur til Dublin. Altfor tidlig start på dagen i dag også, gleder meg veldig til å ikke ha på vekking i morgen. Neste ukes tur til Singapore ble avbestilt i går kveld så håper på en rolig uke da Edit; rakk en kjapp frokost på loungen
God morgen fra AF1275 over Skagerrak. Får se om det blir en powernap etter frokost nr2, for utsjekk fra hotell 05:15 synes jeg også var litt vel tidlig. Eventuelt får jeg utnytte starlink (målte 380mbps) og starte på et reisebrev
God morgen fra godstolen. Heldagsmøte i dag, hvor jeg ikke trenger å bidra med noe som helst annet enn å høre på. Det kan jo bli i kjedeligste laget. Satser på at de har nok kaffe.. Fikk booket (nesten) ferdig en t/r LAX i desember. Tar med meg @runese for frokost på Canter's og margaritas hos Lemmy. Litt lenge til, men vi gleder oss. Må bare få på OSL-CPH, for den mangler vi. Burde jo ikke være så altfor vanskelig.. Begynte plutselig å lure på hva jeg mangler til neste ukes Vietnam-reise. Noen som har noen tips om hva man absolutt ikke må glemme å ha med seg? Pass for eksempel.. Ha en fin en!
Hilser fra bortekontoret i hovedstaden. Tåken ligger tett, igjen, i dag, men værprofetene lover bedring. Har derfor pakket gymbaggen med kun kortermet og kortbent i dag og håper det blir en løpetur i sol og varme utpå ettermiddagen. Viktig med litt påfyll av melanin før det blir sydentur neste uke. Slår ikke værmeldingen til, vel så blir det vel en tur ned i bunkeren i stedet, for et kjedelig gjensyn med tredemøllen. Ha en flott dag!
Det er fristende å svare: Dong. (Og mange av dem, det er visst mange nuller på de sedlene.) Men heldigvis har jeg en mye mer voksen og raffinert sans for humor enn det...
God morgen fra Sølvbyen. Snøen er nesten borte og juletreet kom frem igjen. Nå er det partert og snart på vei til siste hvilested. Ellers fordrives tiden med å gjette på hvilke flighter SAS har tenkt å kansellere for oss i april, mai og juni. Samt hvilke ruter Norwegian setter opp for å ta over kundene. Og hva bliver det av SAS til slutt? Ha en filosofisk dag!
God morgen fra Stavanger. Her er både morgen kaffe og frokost ferdig og en sløver i sofaen. Om litt blir det ut å starte med våronna i hagen. Heldigvis er dette siste året for det planlegges med salg. Ha en glitrende flott torsdag
God morgen fra godstolen på jobb. Påskereisen som skulle sikre julakalender tilbudet må avlyses. Nå haster det litt med en rebooking.
God morgen fra kontoret i Sandefjord! En relativt tom kalender i dag gir muligheter for finpuss av Japan-reisen om 6 dager. Har undersøkt videre ang. sykkelleie i både Hiroshima og Himeji så nå skal jeg komme meg raskere rundt. Vurderer også å forsøke å reise med kun håndbagasje denne gang. 1 uke på tur burde vel gå greit ... Ha en fin en! T-6 Japan F1
Morn fra tåkevest! Sniker meg til IF og AF innimellom kaffedrikkingen. Som mange andre er jeg på despokjøret til å få brukt CT. Utrolig at man blir sånn hvert år... Ha en mer avslappet dag!
God formiddag fra beachen key west. Etter noen dager m grått, skinner sola. Hjemover i morra med kveldsfly. Blir Sas premium. Har oppblåsbar puff og bulkhead, så får prøve å rigge en miniseng. Tviler mine 185 kan bli krøllet sammen comfy, men vi prøver. Ha en utstrekt dag
Jeg tok med meg PC’en og skal tilbringe noen dager på bortekontor i Ålesund. Fint flyvær fra Gardermoen med utsikt til Norefjell, Vikerfjell, Gaustatoppen m.m. Ved ankomst Vigra var det oppstilt et interessant fly fra TCS World travel. Tror det er noe slags privat jetfly. Legger ved noen bilder.
Booker Wizz air. Så ikke den komme Men kort flight. Likte Easyjet på 1 time tur, så tror Wizz også skal være helt fint. Bare 1,5 time. Det sparte meg for SAS, og CPH transfer-helvete bare for å komme til Polen på et jobb-oppdrag. Wizz byr på dør til dør. Spent på hvordan det funker - aldri fløyet med dem før. Dyrt som f, men flytider passet. Og null service = null problem. Eneste selskapet så langt som jeg aldri reiser med igjen er Ryanair. Original forkortelse de har for "alle Oslo flyplasser" btw: