Torsdag og fridag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 14. mai 2026 kl 09:45.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,684
    Bonuspoeng:
    293
    Artig med disse fridagene hvor vi endelig kan slappe av midt i uken.
    Før i verden visste jeg alltid hva planen var for dagen, men nå er den høggene lik alle de andre dagene. Forskjellen er at polet er stengt..
    Fruen har kjøpt alt for mange grønnsakplanter og da måtte jeg sette opp en ekstra plantekasse ..
    Hvert år drømmer hun om store avlinger, ofte blir det med drømmen..
    Godt det er helg e21dccf6-a031-4bbb-857e-90476da5fa40.jpeg 6e7ed518-6670-493e-8d54-ca6fc2ba1d08.jpeg

Flymunda, EndreD, ordnetseg and 9 others like this.
  2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,958
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra pissvær i nordvest. Spratt ut av sengen idag da varsel om 6 ledige business seter fra SEA plinget inn fra awardfares i slutten av mai. Jeg fikk da sikret 3 av de og 20 min senere var de 3 andre vekk. Så da blir det business tur/retur på alle i reisefølget og vi slipper å fly om LAX på vei hjem. PS! har avbestilt 3 Delta First billetter mellom SEA og LAX 30. mai og 1 SK bis og 2 premium billetter fra LAX til CPH 31.mai. Ja det har blitt litt gebyrer men sånn er det. Nå venter SK sin A350 på rad 1 hjem igjen og fikk jaggu koblet på direkteflyet til AES også.

Og senere i dag går turen til Vigra for CRJ tur til Køben. Egentlig Arlanda og Finnair som er målet men utvidet med en reisedag siden det jo er langhelg og inneklemt dag. Ser at CRJ maskinen p.t er i Vilnius en tur før den kommer oppover hit.

Off dette ble et mye lengre innlegg enn jeg hadde tenkt. Ha en strålende Himmelsprett.

3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Trøndere skal besøkes. Igjen.

Fridag er tydeligvis reisedag. For massene. Detektert ut fra null kø i fasttrack. På den andre siden var det flere enn ventet i loungen. Kanskje brukte de bare den andre inngangen.

Lider litt av samme syke som fru @Eddie47. Men jeg starter med frø. Mange. Og det er bra, for frafallet er stort. Satser på at avlingskadefondet trår støttende til så vi kan handle på Kiwi. Og få 15% trumf.

Ha en fin fridag!

Last edited: 14. mai 2026 kl 15:26
  4. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,699
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen fra LHR. Ikke spesielt god. BA har innstilt LHR-DUB og flyttet meg til kveldsflyet LCY-DUB. Da rekker jeg ikke noe møte i Dublin og knappest flyet videre til OSL i kveld. Det var SK med Embraer uansett så likesågreit.

Endrer planen og det blir SK804 rett hjem. Stivt med 7lapper for en enveis. DXB-DOH i «first» med QR var rimeligere men den ga enormt dårlig betalt i TP:

IMG_9865.jpeg

Det ble med en kort natt hos IC Park Lane, var i det minste velkommen og fikk oppgradert til suite med separat soverom og balkong.
    IMG_9863.jpeg

EndreD, ordnetseg, Berlioz and 9 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,684
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har da brukt frø i de fem gamle plantekassene ..

Berlioz and obay like this.
  6. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,699
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra en cafe i Berlin.

Det er grått og litt kjølig i dag, men siden den eneste plan for dagen er å akkumulere kilometer, er det null problem. Spesielt siden det visstnok er enda mer hustrig vær der hjemme.

Ha en flott dag!
    20260514_103449.jpg

EndreD, ordnetseg, Berlioz and 9 others like this.
  7. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    38,196
    Bonuspoeng:
    183
    God fridag fra Oslo,

Ingen himmelfart på undertegnede i dag eller de nærmeste men det går seg jo i mot sommerferie i følge ryktene.

T-49 til den hittil mest indirekte rutingen vi har hatt til Bonaire, kunne vært to flights og 15 timer med KLM, men nei hvorfor ikke kombinere flere billetter få flere flights, flyplasskifte i NYC, to overnattinger på flyplasshotell underveis og en reisetid på to døgn, alt for å få testet biz på Virgin Atlantic samt få noen dager i New York på returen

Flymunda, EndreD, ordnetseg and 8 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,699
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg orket forresten ikke løpe bort til SQ sin lounge så jeg brukte LH sin. Fikk komme inn i Senatoravdelingen siden jeg har HON i tillegg.

Nå litt kristihimmelfartspromille;

IMG_9867.jpeg

EndreD, ordnetseg, Spielhaug and 10 others like this.
  9. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,538
    Bonuspoeng:
    293
    T2 er litt trist selv om bygningen er ny og fin. Men høres ut som du overlevde loungen og ser ut som du overlever flighten også... :p God tur!

obay and Ololsen like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,029
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra godstolen.
    Har vært på trening, nå skal det slappes av. Hunden er enig, for det regner. Og han vil ikke ut i regnet.

Ingen himmelfart på meg i dag, må vente til neste uke for å fly litt igjen.

Ha en fin en!

11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,699
    Bonuspoeng:
    293
    Enig, T2 er ikke all verden. Hadde planlagt med litt ekstra tid på T5 i dag siden det begynner å bli en stund siden sist.

Last edited: 14. mai 2026 kl 13:15
    jgroneng, obay, Ololsen and 1 other person like this.
  12. funkenstein

Likes mottatt:
    10,699
    Bonuspoeng:
    183
    Kort innom fra Berlin. Nå er det en pust i bakken, med kaffe og croissant, for jeg har vel nettopp passert halvveis. Har gjort det noen ganger tidligere, da i løpetøy, men det begynner å bli noen år og kilo siden.
    Var forresten kø i kanalen for noen kilometer siden.
    20260514_125720.jpg

Last edited: 14. mai 2026 kl 22:08
  13. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,420
    Bonuspoeng:
    183
    God himmelsprett!

Her tar vinden og regnet godt så dagens planlagte båttur måtte utgå. Fikk dog reddet middagen++ fra berget her. Må selfølgelig feires :)

17787608972227695152775307631974.jpg
    Snapchat-1533389350.jpg

14. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,958
    Bonuspoeng:
    183
    Hvit maskin i dag
    IMG_5605.jpeg

15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,243
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå heimekontoret. Ein himmelsprett med mykje ukristleg språkbruk og kutt på hendene etter å ha gjort eit tappert forsøk på å setje opp trampolina til avkommet. Eg hadde sjølvsagt gløymt at ein treng spesialverktyg for å få på plass alt, so eg kunne nok ha spart med for både bannskap og skadar. Eg er tydlegvis bygd for ingeniørarbeid heller enn fysisk arbeid. Jaujau.

16. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,958
    Bonuspoeng:
    183
    Kjempeservice ombord sk2893 AES-CPH. Crew virkelig på med servering og påfyll. De gikk også flere runder i eco. Tror jeg aldri har hygget meg så mye i en CRJ900 før:
    IMG_5607.jpeg IMG_5609.jpeg

Wiolenze, EndreD, ordnetseg and 7 others like this.
  17. funkenstein

Likes mottatt:
    10,699
    Bonuspoeng:
    183
    I Berlin er banketten i gang. Maraton er gjennomført, i spasérhabitt, ikke lycra. Ble nær 44km, siden det var vanskelig å følge idealsporet. De stengte ikke veiene for biltrafikk i dag, det kan jeg jo forstå.
    Garmin sier at jeg har kastet bort 3000 kalorier på turen, så nå: noch ein bier, bitte!
    20260514_192152.jpg

Last edited: 14. mai 2026 kl 22:11
    Wiolenze, EndreD, Ololsen and 5 others like this.

Del denne siden