Litt reisefeber kanskje? Det kribler litt siden det er så lenge siden sist og derfor tok vi oss et glass vin i går kveld. Det resulterte i bestilling av flybilletter til Brussels fordi vi har tenkt oss på julemarked i Gent! Siden vi allerede er i Gent på den tiden så blir det en fotballkamp mellom Gent og Brann som bonus. Ja ja .. litt jul i København blir det vel på vei hjem igjen også. T-1 starter årets tredje CT tur.
No er det skikkelig slutt på opphaldet i Torevikja. Diego er på plass om 10 minutt for å skysse oss til flyplassen. Trist som faen. Men steik så herlig vi har hatt det.
Hilser fra kontorkrakken midt i hovedstaden. Høsten kom fort i år, gitt. Kun 6,0 grader når man gikk hjemmefra i dag, det var friskt. Såpass sjokk for systemet at jeg ikke klarte å gå forbi Stockfleths, men unnet meg ekstern kaffe og kanelbolle. Og snart er det helg. Så da er man morgenblid, likevel. Ha en flott dag!
God formiddag fra Porsgrunn. Sola skinner, fri i 12 dager til, kaffe er drukket. Ser at vinduene sola skinner igjennom trenger en vask- greit det. Podcast på øret og utendørs aktiviteter er bare kos. Insiden av vinduene får fruen ta- for mye "nips" i vinduskarmene. Ha en skinnende dag
Morn fra hjemmekontoret. Det var ettårsbefaring på mandag, for lavt trykk i dusjen ble registrert som målt fakta og ikke ikke bare en antakelse og allerede i dag er en rørlegger på vei til å skru på noe for å forhåpentlig fikse det. Ikke at lavere trykk plager meg, men for fruen som har veldig mye mer hår enn meg er det visstnok veldig tidkrevende å få ut sjampo. Uansett, uvanlig kjapp oppfølging. Ellers skal det bestilles tur med Lufthansa og vi reiser 11 stykk, så må dele opp bestillingen. Spesielt siden gruppebestillingse-posten som jeg sendte til LH for 3-4 uker siden aldri fikk svar. Ha en herlig torsdag!
God formiddag! Solen skinner, og det er snart lunsj. Det kan man like. Masse som skjer på jobb, så tiden flyr. Men jeg flyr ikke før om et par uker. Prøver hardt å få fri til en heisatur i slutten av måneden også. Håper jeg får fri, eller så må jeg avlyse en artig(?) tur. Krysser fingrene! Ha en fin en!
God formiddag fra kontoret i nordvest hvor det er ny flytur allerede i morgen til søta bror. Våknet ellers i dag til mail fra BA hvor de kansellerte flyvningen min i november og alternativene de kom med var heller dårlig så valgte refund. Sjekket SAS og jaggu hadde de ledig bonusbillett i C attpåtil så da ble det ordnings selv om en må hjem et par timer før. Ha en fin en
God torsdag, Halvannen måned til en to-netters-tur til Mumbai med SAS. Jeg har lest innlegg på IF om Four Seasons og Taj-hotellene, men de begynner jo å bli litt alder på noen av innleggene. Noen som har noen favoritter eller anbefalinger til 5*-overnatting?
God tidlig ettermiddag, nok en dag med herlig kontrasting rundt Avalsjøen. Må tilbake en tur i kveldinga å sikre årets tyttebær
God litt uttpå fra Kongsberg. Oval weekend med hjemmekontor i begge ender på trappene, og en liten tur til Sveits.
God ettermiddag fra en intens dag på hjemmekontoret! Drøyt mange møter i dag, men godt å kunne la seg distrahere med IF når møtene blir kjedelige. Ha en fin dag!