Hei og hopp. Har akkurat landet på BKK etter en finfin tur med KLM. Solen skinner (selv om Yr meldte styrtregn), så får vi se hvordan det utvikler seg.. Ha en fin en!
Og på hjemlige trakter har man akkurat landet i kontorstolen i Oslo sentrum, etter en helt ålreit tur med Ruter. Tur til BKK... vel, det må vente en 5 måneders tid. Ellers sier ryktene (som jeg forteller til meg selv) at det blir hjemmekontor i morgen, og da er jo dagen i dag en slags lillefredag... Det kan likes. Ha en flott dag!
Morn fra kontoret! Solen skinner som bare det og hvis det forblir slik tenker jeg fort at en avtalt kaffe på Solsiden i ettermiddag blir til en øl. Deilig å bo nær "alt" igjen (etter 14-ish år i et hus bort i gåkk) og slippe å tenke på bil, parkering eller måtte drikke Munkholm av den grunn På reisefronten er vel det eneste nye at den etterhvert årlige turen til Nederland i oktober er bestilt for å drikke bokøl i Zutphen https://www.bokbierdag.nl/ . Fruen blir med for første gang, og flere venner ble igjen "lurt" (ikke verre enn "blir du med i år?" altså, de er vanligvis ikke så veldig vanskelig å overtale) til å legge inn en bestilling mens vi satt og drakk en øl tidligere denne uken. Ha en fin solfylt dag
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Guttungen (17) har fortsatt ikke ryddet bort partytelt, stoler og bord fra hagen etter 17. mai-fest. Det begynner å se ut som en sigøynerleir ... Tror jeg må frem med pekefingeren i ettermiddag hvis han har håp om fest flere ganger. Ha en fin en! T-15 Malaga
God morgen fra hovedsete på Oslo vest, ikke så glamoruøst som det kanskje høres ut til. Bytte av jobb medfører kort pendlervei, men også mer garderobelignende tilstander for oppsettet, har heldigvis en glugge som indikerer dag eller natt ut, tilogmed sol om den er sterkt nok. Ønsker dere alle en fin fin dag. Må se å finne meg en lenger tur nå, for lenge siden, ikke vært på skikkelig tur siden påske. Og det var ikke all verden med DC. Ett døgn HEL forrige uke teller jeg ikke med. Ha en god en her og der!
Siste feriedagen på Kreta før hverdagen brutalt treffer igjen etter pinse. Men det er heldigvis «langt uti» neste uke. ha en fin fin torsdag, snart er det helg nå lunsj til ølen
Et par av de yngre besøkende på jobb har både god lungekapasitet og et klart ønske om å si fra at servicen ikke er helt som forvent Godt det finnes løsninger på det meste som gjøre vondt. Familietur til Normandie ish nærmer seg. Bib gourmand restauranter i nærområdene blir tagget og lagt inn i felles reiserute dokumenter. Så får vi se hva vi finner av mat som passer til lokal cider. snart er det jobb helg dere
Kiwi har tydelivis problemer med betalingsterminalene i dag, så ble ikke den mest vellykkede TTT i dag Ble handlet for et tresifret beløp, betalt med bankaxept via vipps
God ettermiddag fra HK i Oslo Vest. Nylig ferdig med kickoff med jobben, så nå prøver man å ta igjen den vanlige jobben... Godt man har AI som assisterer T-6
God ettermiddag fra CPH. Takk til SAS for dagens trim. Først fra B9 til E4 med 1min margin til boarding, så fant de ut at SE-DOY var syk og man måtte gå tilbake til B19 for å fly LN-RGO (som ikke har starlink) til Madrid. Håper i det minste de får med seg noen flasker Charles, ble jo tørst av all gåingen