Oppdatering: Tikket inn e-post fra SAS med oppgradering til biz Var satt i 5D men fikk byttet til 1A som var siste ledige vindusete. Ser ut til å være 3 ledige seter i biz. Bor på King Georg nær Union Square, noen anbefalinger på hvor jeg kan spise thanksgivingmiddag i kveld?
Har aldri ete kalkun i Sambandsstatane, men er du sugen på litt ramen kan eg anbefale Tonton Restaurant diagonalt over krysset frå hotellet.
God ettermiddag fra KRS, Kjevik international airport. Det er mørkt, 2-3C og vind. Mangelen på lounge er påfallende. Jeg kan innrømme at gleden over å skulle fly igjen var større i går, enn det er å sitte her i mørket nå og vente på fly hjemover. Jeg kommer til å sette meg på innenriksloungen og spise kvelds når jeg lander på OSL. 27 dager til juleferie. Og den blir på Shangri-la BKK.
Det er jaffal trangt om plassen på domestic lounge nå. Spiser min bulgursuppe i kaffebaren. Bulgursuppe er et nytt bekjentskap. Og basert på hvor godt jeg syntes det var antar jeg at jeg er sulten.
I dag ble Sprek Fjøsnisse åpnet, vi har en vinner. Perfekt juleøl etter min smak . Bra jobba @ValdresBjarne !