God morgen fra hq. Nærmer seg jul, håper å få unna samtlige julegaver i denne sorte uken. Selv julenissen får ikke gå ombord først Ha en fin torsdag alle bonusnisser
God torsdag morgen fra Oslo! I kveld blir det rock & roll med konsert på Vulkan arena med Palaye Royale! Gleder meg stort, ikke umulig det blir en liten øller eller to underveis når en først begir seg ut for å være kulturell
Morn fra hjemmekontoret. T-38 til Argentina, en tur jeg gleder meg meget til! Men det er ingen turer før det, litt kjipt å måtte vente såpass lenge, men overlever det nok... Kulden begynner å bite seg fast i Trøndelag igjen, men det er helt OK, håper bare at det holder seg stabilt kaldt og ikke det typiske jojo-været med plussgrader fulgt av minusgrader hele tiden. Eneste man får gjort mot været er å reise en plass der været er slik man liker... heldigvis går det fly Ha en finfin torsdag
Morn fra Manchester. Dag tre på balløya. På tirsdag så vi City mot Feyenoord på Ethiad og i går gikk turen til Anfield hvor vi så Liverpool mot Real Madrid. I dag står kamp tre for tur med United mot Bodø/Glimt, det blir gøy! Kjøpte en pakke med en natt på hotell og hospitality-billetter til begge CL-kampene fra footballtravel.no. Aldri brukt de før, men de leverte alt som avtalt og var uslåelige på pris. Hospitality gjennom de kosta like mye som vanlige billetter på svartebørs.
Morn ifra kontoret på Skjervøy Drømmer bort i reise til Mexico. Ellers ikke mer interessante ting. Det er jobb da. Så ha en trivelig Torsdag alle sammen
God ettermiddag fra Taipei. Vi hadde belaget oss på å bare se flyplassen i dag etter gårsdagens snøkaos i Seoul. Men rett før vi skulle gå til transfer på TPE fant vi ut at fly nr 13, til Xiamen, faktisk går fra TSA flyplass så da rakk vi en liten tur innom Taipei by også. Veldig moro siden ingen av oss har vært her før. TSA er forresten en veldig sjarmerende liten flyplass. Kun 7 avganger i kveld. Loungen er likevel overraskende god. Legger ut litt bilder i reisebrevet.
God formiddag fra oslogryten! Bordeaux-slipp på polet er egentlig et stort gjesp, men det dukket plutselig opp en portvin fra 1990 som man fikk lagt ned i handlekurven. Satser på det blir en morsom sak til en 35-årsdag neste år. Og så er det nøyaktig en måned til jeg flakser til Singapore, så det er jo hyggelig - hvis bare LH hadde en skapelig pris på oppgradering til F, men de har vist ikke hørt noe om schwarzer Freitag hos verken Miles&More eller LH God torsdag!
God formiddag fra kontoret i nordvest hvor det faktisk er blå himmel i dag. Da ble det ny rute til Seoul for SAS så må vel kanskje prøve å få seg en tur dit en gang i fremtiden.
God morgen fra Air France lounge i terminal 2E på CDG. Siste innspurt på arbeidet kombinert med litt bobler før nye AF business på en 777 300ER til BKK venter. Gleder meg til å teste nytt produkt. Ha en fin flydag!
Flere der ute som har fått 30% på alle varer på mester Grønn denne helgen? kun på Lillo Gård? Nytt pass i dag. Så da blir det nytt esta igjen. Passet tålte ikke rikelig med Polsk øl på siste LOT flyvning. Rart det der.